تأثیر اسکار بر پیشنهادهای کاری ؛ برندان فریزر پس از کسب اسکار حدود 150 بار بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است

به گزارش طرفداران رونالدو، آندریا رایزوبرو که برای به لزلی نامزدی اسکار را کسب کرد پس از نامزد شدن در لیست اسکار با افزایش 432 درصدی روبه رو شده و تقاضا برای پل مسکال 244 درصد و بیل نای 158 درصد بیشتر شده است.

تأثیر اسکار بر پیشنهادهای کاری ؛ برندان فریزر پس از کسب اسکار حدود 150 بار بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است

پس از برنده یا نامزد شدن برای اسکار، اندازه تقاضا برای بازیگران تا سطوح غیرقابل باوری افزایش پیدا می نماید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، تقاضا و توجه به برندان فریزر پس از دریافت جایزه اسکار برترین بازیگر مرد 2023 افزایش یافته و میشل یئو و که هوان کوان نیز پس از کسب اسکار با اقبال بی نظیری روبه رو شده اند.

بر اساس داده ها، برندان فریزر پس از کسب اسکار حدود 150 بار بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است و میشل یئو نیز با جهش بزرگی روبه روشده است.

این فقط برندگان نیستند بلکه نامزدهای اسکار هم همین اقبال را می بینند نمونه اش آلیسیا ویکاندر که پس از برنده شدن جایزه اسکار برترین بازیگر نقش مکمل در سال 2015 برای بازی در مهاجم مقبره انتخاب شد و بری لارسون که پس از کسب اسکار برترین بازیگر زن سال 2016 در نقش اول کاپیتان مارول بازی کرد.

آنا د آرماس هم پرتقاضاترین نامزد اسکار سال جاری است. آستین باتلر بازیگر نقش الویس نیز با چنین اقبالی روبه رو شده است. کالین فارل بازیگر سرشناس نیز که برای اشباح اینیشرین نامزد برترین بازیگر مرد بود با وجود این که باز هم دستش به اسکار نرسید اما جزو چهره های پرمتقاضی شده است و از کیت بلانشت و میشل ویلیامز پیشی گرفته و پنجمین چهره پرتقاضا برای رفتن جلوی دوربین شده است.

در این میان چهره هایی که کمتر شناخته شده بودند رشد تقاضای بیشتری را تجربه کردند. آندریا رایزوبرو که برای به لزلی نامزدی اسکار را کسب کرد پس از نامزد شدن در لیست اسکار با افزایش 432 درصدی روبه رو شده و تقاضا برای پل مسکال 244 درصد و بیل نای 158 درصد بیشتر شده است.

کی هوی کوان برنده بازیگر نقش مکمل مرد با رشد 416 درصدی روبه روشده که به معنی نقطه عطفی در کارنامه اوست و پس از تقریبا 20 سال فاصله گرفتن از دوربین، بازیگر همه چیز همه جا یکباره حالا بازگشتی بزرگ به هالیوود را تجربه می نماید.

بیشنر نامزدهای نقش مکمل پس از اسکار افزایش توجه 150 درصدی را تجربه می نمایند. کری کاندون، برایان تیری هنری، استفانی هسو و جاد هیرش تا همین حال بیش از 3 برابر قبل متقاضی دارند.

در این میان کمترین افزایش توجه به اندازه 57 درصد برای کیت بلانشت به دست آمده است.

این آمار برمبنای جستجوی کاربران، داده های سرویس های استریمینگ، دانلودها و توجه رسانه های اجتماعی به دست آمده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1550

به "تأثیر اسکار بر پیشنهادهای کاری ؛ برندان فریزر پس از کسب اسکار حدود 150 بار بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأثیر اسکار بر پیشنهادهای کاری ؛ برندان فریزر پس از کسب اسکار حدود 150 بار بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید