برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره ادبی محراب عاشقی در استان قزوین

به گزارش طرفداران رونالدو، آیین اختتامیه سومین جشنواره ادبی محراب عاشقی استان قزوین با رویکرد فراوری محتوا با موضوع نماز و نیایش در فضای مجازی برگزار گردید.

برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره ادبی محراب عاشقی در استان قزوین

به گزارش از ، محمد رستمی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوینگفت: آیین اختتامیه سومین جشنواره ادبی محراب عاشقی استان قزوین با رویکرد فراوری محتوا با موضوع نماز و نیایش در فضای مجازی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردید.

رستمی ادامه داد: جشنواره ادبی محراب عاشقی که اکنون اختتامیه سومین دوره آن برگزار می گردد، یک مسابقه در دو بخش شعر و داستان کوتاه بود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: فراخوان این مسابقه در دی ماه سال گذشته منتشر شد و با توجه به اینکه در سال گذشته موضوع برنامه ها و اطلاع رسانی ها در فضای مجازی صورت می گرفت لذا این برنامه مخاطبینی از سایر استان ها نیز داشت.

رستمی اضافه نمود: از مجموع 52 اثر رسیده در بخش های شعر (36 اثر) و داستان (16 اثر)، 3 اثر به عنوان آثار برتر در زمینه شعر و سه اثر نیز به عنوان آثار برتر در بخش داستان معرفی شدند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در ادامهگفت: در بخش شعر، لعیا محمدی از قزوین، آرش پورعلیزاده از گیلان و مهرداد محرابی از تهران به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند و در بخش داستان نیز کارینا کارخانه چین از مازنداران رتبه اول، لیلا روغنگیر قزوینی از قزوین رتبه دوم و مجتبی صفدری از گیلان رتبه سوم را بدست آوردند.

او گفت: این اداره کل به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی از کتاب لیله القدر را باهمکاری چند دستگاه فرهنگی در دستورکار خود دارد.

در سرانجام این برنامه از نفرات برگزیده این جشنواره تقدیر شد و از کتاب لیلا روغن گیر قزوینی با عنوان خیابان پاستور دریاچه عمیق رونمایی به عمل آمد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 922

به "برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره ادبی محراب عاشقی در استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره ادبی محراب عاشقی در استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید