با تور مجازی از مرکز شیلی بازدید کنید

به گزارش طرفداران رونالدو، سانتیاگو شهری است که در کنار زیبایی های طبیعی و آب وهوای عالی، تماشای های تاریخی بسیار زیادی را در خودش جای داده است. همراه خبرنگاران باشید تا با تور مجازی از مرکز شیلی تماشا کنیم.

با تور مجازی از مرکز شیلی بازدید کنید

پدرو د والدیویا که یکی از فرماندهان ارتش اسپانیا بود، شهری را در میانه های قرن 16 میلادی پیدا کرد که 100 کیلومتر از اقیانوس آرام فاصله داشت و در ارتفاع 540 متری آب ها آزاد قرار داشت. این شهر با وجود اینکه تا قرن 19 از آسیب زلزله ها، حمله های نظامی و تغییرات آب وهوایی در امان مانده بود، متحمل آسیب های زیادی نیز شده بود. به همین منظور، قرن 19 با دوران بازسازی این شهر مصادف می گردد. با وجود تمامی اتفاقاتی که برای این شهر اتفاق افتاده، به خصوص زلزله ای که در طی روزهای ماه فوریه سال 2010 میلادی رخ داد، شهر سانتیاگو همچنان مرکز کشور شیلی به جای مانده است.

شهر سانتیاگو جاذبه های تاریخی و دیدنی بسیار زیادی را در خودش جای داده است. میدان The Plaza de Armas یکی از اصلی ترین دیدنی های سانتیاگو محسوب می گردد که در مرکز شهر واقع شده است. این میدان در محاصره معابد و قصرهای پرتعدادی قرار گرفته است. کنار دیدنی های تاریخی و بناهای تورسیتی، شهر سانتیاگو جایی است که تمامی ویژگی های فرهنگی و اخلاقی مردم شیلی در آن تجلی پیدا نموده است. شهری که قرارگیری آن در راستا جریان های خاص آب وهوایی، از این منظر هم ویژگی هایی خاص دارد و مجذوب کننده به نظر می رسد. همراه ما باشید تا در تازه ترین قسمت از تورهای مجازی، به مرکز شیلی، سانتیاگو، سفر کنیم.

در کنار بناهای تاریخی، شهر سانتیاگو به پارک های بزرگ و بسیار زیبایش معروف است. بزرگ ترین پارک موجود در سانتیاگو، پارک متروپولیتان (Metropolitan Park) است. مکانی که مساحتش به 780 هکتار می رسد. پارک جاردین بوتانیکو (Jardín Botánico) یکی دیگر از بوستان های سانتیاگو است که بیش از 70 گونه مختلف از حیوانات را در خودش جای داده است. پارک آروکانو که در قرن 17 میلادی شکل گرفت نیز یکی از مهم ترین جاهای سانتیاگو برای برگزاری فستیوال های مختلف است

یکی دیگر از دیدنی های معروف سانتیاگو، کوه آتش فشانی سانتا لوشیا (Santa Lucía) است. این تپه آتش فشانی حدود 15 میلیون سال عمر دارد و از جمله قدیمی ترین آتش فشان های دنیا محسوب می گردد. در این منطقه، قلعه ای وجود دارد که شکل گیری آن به سال 1816 برمی گردد. این قلعه برای انجام فعالیت های صلح آمیز شکل گرفته بود.

در ادامه و به لطف قسمتی که در بخش آغازین این مطلب وجود دارد، می توانید به وسیله تور مجازی به بازدید از مرکز کشور شیلی مشغول شوید. خبرنگاران به صورت روزانه مطالب مختلفی با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری را منتشر می نماید. اگر به این جنس از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه از خبرنگاران را از قلم نیاندازید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1345

به "با تور مجازی از مرکز شیلی بازدید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تور مجازی از مرکز شیلی بازدید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید