بازدید گردشگران آلمانی از جاذبه های تاریخی گناباد (تور آلمان ارزان)

به گزارش طرفداران رونالدو، راساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازدید گردشگران آلمانی از جاذبه های تاریخی گناباد صورت پذیرفت.

بازدید گردشگران آلمانی از جاذبه های تاریخی گناباد (تور آلمان ارزان)

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

رسول صنوبری اضافه کرد: گردشگران آلمانی در مدت یک روزه سفر به گناباد از قنات جهانی قصبه، روستای هدف گردشگری ریاب، کارگاه های سفالگری روستای مند و روستای قوژد تماشا کردند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گناباد اظهار کرد: بعلاوه گردشگران آلمانی در این بازدید با محصولات صنایع دستی و غذاها و نانهای محلی گناباد آشنا شدند.

صنوبری توضیح داد: این گروه سفر خود را از مشهد مقدس شروع و در جهت شرق ایران از شهرهای گناباد، بیرجند، سربیشه، نهبندان و زابل با هدف آشنایی با جهت گردشگری شرق ایران و معرفی این جهت برای شهروندان کشور آلمان که علاقمند به سفر به کشور ایران و آشنایی با فرهنگ و تمدن کهن سرزمین ایران هستند، شروع کردند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گناباد گفت: شهرستان گناباد دارای 250 اثر تاریخی است که از این تعداد 175 اثر در لیست آثار ملی ثبت شده است.

صنوبری اضافه کرد: قنات قصبه با 2500 سال قدمت به عنوان تنها اثر این استان در لیست آثار جهانی یونسکو ثبت شده و چهار موزه باستان شناسی، مردم شناسی، موزه آب و موزه زعفران گناباد برای بازدید علاقمندان دایر است.

منبع: همگردی
انتشار: 28 بهمن 1401 بروزرسانی: 28 بهمن 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1402

به "بازدید گردشگران آلمانی از جاذبه های تاریخی گناباد (تور آلمان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید گردشگران آلمانی از جاذبه های تاریخی گناباد (تور آلمان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید