اینفینیتی خودرو تک نفره پروتوتایپ 10 را عرضه کرد

به گزارش طرفداران رونالدو، اینفینیتی از هفته خودرویی مونتری در کالیفرنیا بهره برده تا یک خودروی ویژه و عجیب را با نام پروتایپ 10 به مردم نمایش دهد.

اینفینیتی خودرو تک نفره پروتوتایپ 10 را عرضه کرد

خبرنگاران | سرویس اخبار - به نقل از کار اسکوپ، این طراحی در اصل سند چشم انداز ظاهری برای برنامه های جاه طلبانه و خلاقانه خودروای اجرایی الکتریکی است.

در پروتوتایپ 9 که در سال گذشته به نمایش درآمد، شاهد محصولی با شکل و شمایل کلاسیک بودیم، اما ورژن پیشرفته تر 10 مدرن تر بوده با چراغ های باریک و گلگیرهای عضلانی ترکیبی چشم گیر را به نمایش می گذارد. قرار است.

این مدل مفهومی زبان طراحی برای آینده خودروها به وِزه مدل های بی سقف باشد، اما آنچه پیش بینی می شود، ورود خودروی مدرنی و با سقفی از این نمونه در قالب یک نسخه تولیدی است. پروتوتایپ 10 در اصل یک خودرو به روز و ویژه با ویژگی های آیرودینامیکی در نمای روبه رویی است.

در این مدل شاهد بدنه ای کشیده، اوورهنگ هایی کوتاه و کابین باز هستیم. شیشه جلو خودرو نیز کوتاه بوده و یک باله کوتاه نیز در پشت صندلی راننده وجود دارد.

اطلاعات زیادی در خصوص این خودرو وجود ندارد، اما نمای پشت خودرو یک فضای گرد و انحنادار را در ترکیب با خطوط و عناصر ذوزنقه ای به شما می بخشد.

طراحی ساده کابین روی راننده تمرکز دارد. در کنار راننده و جایی که معمولاً سرنشین کناری قرار می گیرد یک ورودی هوای بسیار بزرگ وجود دارد که هوا را برای خنک کردن باتری ها و پیشرانه الکتریکی منتقل می کند. اینفینیتی از این خودرو تنها به عنوان طرحی مطالعاتی یاد کرده در این خودرو موتور و محرک ها وجود ندارند. طراحی ساختار خودرو به شکل ماژولار بوده و اینفینیتی می تواند با تغییرات زیاد روی همین کانسپت ویژه مدل های متفاوتی رقم زده یا آن را در ساختار بسیاری از خودروهای آینده خود به کار برد.

از آنجا که تا 3 سال آینده بیشتر یا تمامی ساخته های اینفینیتی الکتریکی می شوند، این مدل مفهومی پروتایت 10 از اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: عصر ایران

منبع: setare.com
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 807

به "اینفینیتی خودرو تک نفره پروتوتایپ 10 را عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفینیتی خودرو تک نفره پروتوتایپ 10 را عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید