اپلیشن ویولا Voil&agrave بسیار محبوب و داغ شده: عکس عادی خود را بدهید و عکس کارتونی باکیفیت تحویل بگیرید!

به گزارش طرفداران رونالدو، این یکی دو ساله تعداد اپلیکیشن هایی که با هوش مصنوعی، عکس های پرتره کاربران را تغییر می دهند، بسیار زیاد شده اند.

اپلیشن ویولا Voil&agrave بسیار محبوب و داغ شده: عکس عادی خود را بدهید و عکس کارتونی باکیفیت تحویل بگیرید!

با ما همراه باشید و درباره جاذبه های چارگون بیشتر بدانید.

در تازه ترین دور، به تازگی استفاده از اپلیکیشن موبایل ویولا یا Voilà بسیار فراگیر شده و این اپلیکیشن به یکی از محبوب ترین ها هم در پلتفرم iOS و هم اندروید تبدیل شده است.

کاری که این اپلیکیشن می نماید این است که عکس پرتره یا عکس سلفی شما را می گیرد و بعد آنها را به صورت به تصاویر کارتونی جذاب دو بعدی یا سه بعدی و همچنین به کاریکاتور و همچنین تصاویری شبیه تابلوهای نقاشی قدیمی تبدیل می نماید.

تصاویر کارتونی آن تا حد زیادی شبیه شخصیت های پیکسار، کاریکاتورهای کشیده شده با دست و همچنین نقاشی های عصر رنسانس اروپا هستند.

البته من اپلیکیشن را تست کردم و متوجه شدم عملکرد آن در بخش تصاویر کارتونی بسیار عالی است، اما در بخش های دیگر این اپلیکیشن زیادی چنگی به دل نمی زند و اپلیکیشن های دیگر نسبت به آن برتری دارند.

این اپلیکیشن توسط شرکت هوش مصنوعی Wemagine.AI ساخته شده است. همان طور که اشاره کردم، اپلیکیشن به سرعت در حال محبوب شدن است. طوری که مثلا در گوگل پلی تا حالا 30 هزار نفر برای آن مرور نوشته و درج نموده اند و در بخش اپلیکیشن های عکس و ویدئو، در اپ استور، تبدیل به اپ شماره 23 شده است.

برای اینکه الگوریتم هوش مصنوعی آن بهترین نتیجه را به شما بدهد، بهتر است که تصویر واضحی به آن بدهید که در آن سر چرخش نداشته باشد. ضمناًً الگوریتم آن تنها یک چهره را در عکس تشخیص می دهد و مثلا نمی توانید عکس دونفری به آن بدهید.

بعد از تبدیل این امکان را دارید که عکس را ذخیره کنید یا به صور مستقیم وارد شبکه های اجتماعی کنید.

در عکس تحویلی، در گوشه عکس، عکس اصلی هم با ابعاد کوچک درج می گردد تا دو عکس به نوعی با هم مقایسه شوند و شاهکار عملکرد اپلیکیشن ویولا بیشتر به چشم بیاید.

این اپلیکیش رایگان است. به شما آگهی های محدودی نشان می دهد. اما شما می توانید نسخه پولی را آن هم بخرید تا آگهی ها به شما نشان داده نشوند.

دانلود نسخه اندروید ویولا

دانلود نسخه iOS ویولا

منبع: یک پزشک
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1021

به "اپلیشن ویولا Voil&agrave بسیار محبوب و داغ شده: عکس عادی خود را بدهید و عکس کارتونی باکیفیت تحویل بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیشن ویولا Voil&agrave بسیار محبوب و داغ شده: عکس عادی خود را بدهید و عکس کارتونی باکیفیت تحویل بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید