انگشت شست سالانه معادل دو ماراتن مسافت رادر محققان آژانس بازاریابی ایلک (Ilk) طی می کند

به گزارش طرفداران رونالدو، یک تحقیق جدید نشان می دهد که به طور متوسط انگشت شست انسان با پیمایش در شبکه های اجتماعی، سالانه معادل دو ماراتن (52 مایل) سفر می کند.

انگشت شست سالانه معادل دو ماراتن مسافت رادر محققان آژانس بازاریابی ایلک (Ilk) طی می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محققان آژانس بازاریابی ایلک (Ilk) این محاسبه را بر اساس این ارزیابی انجام داده اند که هر نفر روزانه 49 دقیقه را در شبکه های اجتماعی سپری می کند.

شرکت لیدز (Leeds) نیز برای کمک به تجسم این موضوع، یک شبیه ساز آنلاین تعاملی به نام Thumb Run برای موبایل ایجاد کرده است.

Thumb Run دارای یک انگشت شست مجهز به چرخ دنده است که راه خود را در یک مسابقه دیجیتال باز می کند.

راب جونز، مدیر روابط عمومی آژانس بازاریابی ایلک (Ilk) گفت: هیچ رازی بر کسی پوشیده نیست که بسکمک از ما وقت زیادی را در تلفن های همراه خود صرف می کنیم اما مسافت زیادی که شست های ما در یک سال معمولی طی می کند، حیرت انگیز است.

وی افزود: هدف ما این بود که نشان دهیم نقش رسانه های اجتماعی در زندگی چه به صورت سرگرمی، چه برای دسترسی به اطلاعات مهم یا ارتباط با خانواده و دوستان تا چه اندازه بزرگ است.

استفاده بیش از حد از تلفن های هوشمند می تواند همچنین باعث ابتلا به عارضا ای به نام شست پیامک زن شود که این شرایط باعث گرفتگی عضله انگشت شست، التهاب یا ماندن آن در حالت خمیده می شود. از سوی دیگر حرکت غیرطبیعی و تکراری استخوان شست می تواند باعث بروز درد و حتی در نهایت آرتروز شود.

دکتر Eugene Y. Tsai ، متخصص بیمارستان Cedars-Sinai در لس آنجلس، می گوید: استفاده بیش از حد از انگشت شست باعث ملتهب شدن تاندون این انگشت می شود.

ابتلا به شرایط انگشت پیامک زن بیشتر با تلفن های همراه کوچکتر ارتباط دارد؛ این در حالی است که تلفن های هوشمند بزرگتر و تبلت ها معمولاً باعث درد انگشتان و مچ دست می شوند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 998

به "انگشت شست سالانه معادل دو ماراتن مسافت رادر محققان آژانس بازاریابی ایلک (Ilk) طی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگشت شست سالانه معادل دو ماراتن مسافت رادر محققان آژانس بازاریابی ایلک (Ilk) طی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید