انتقال ویروس کرونا با اشک چشم

به گزارش طرفداران رونالدو، افرادی که دچار کرونا شدند تا ماه ها بعد در معرض بیماری های چشمی از جمله انسداد عروقی و آسیب به شبکیه و التهابات داخل چشم شدند، حتی مسائل چشمی و خشکی چشم از عوارض بعد از ابتلا به کرونا گزارش شده است.

انتقال ویروس کرونا با اشک چشم

دکتر مهرداد محمدپور در مصاحبه با خبرگزاری صداو سیما اضافه نمود: تحقیقات نشان داده اشک چشم مبتلا به کرونا ناقل ویروس کروناست هر چند موارد ابتلا از این طریق کم است، اما امکان آن وجود دارد.

وی درباره عوارض کرونا و آسیب به چشم گفت: مطالعات زیادی اجرا شده که نشان می دهد بیماری کرونا می تواند عوارض غیر قابل جبرانی برای چشم ایجاد کند.

افرادی که دچار کرونا شدند تا ماه ها بعد در معرض بیماری های چشمی از جمله انسداد عروقی و آسیب به شبکیه و التهابات داخل چشم شدند، حتی مسائل چشمی و خشکی چشم از عوارض بعد از ابتلا به کرونا گزارش شده است.

این جراح و متخصص چشم با تاکید بر تلقیح واکسن کرونا به کسانی که هنوز واکسن نزده اند گفت: عوارض احتمالی خفیف واکسن زدن که بعضی به آن استناد می نمایند بسیار کمتر از عوارض شدید واکسن نزدن است که آسیب های جبران ناپذیر خواهد داشت.

وی توصیه کرد: از دست زدن به چشم در این دوران کرونا خودداری کنید و شستشوی مداوم دست ها را همیشه مورد تاکید قرار دهید تا از ورود ویروس به وسیله چشم به بدن پیشگیری گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1236

به "انتقال ویروس کرونا با اشک چشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال ویروس کرونا با اشک چشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید