آموزش صنایع دستی جزو برنامه های آموزش و پرورش اردبیل می گردد

به گزارش طرفداران رونالدو، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: طی تفاهمنامه ای بین اداره کل میراث فرهنگی و آموزش و پرورش برای آموزش و ترویج صنایع دستی استفاده می کنیم.

آموزش صنایع دستی جزو برنامه های آموزش و پرورش اردبیل می گردد

فردین عینی گفت: طی یک تفاهمنامه بین اداره کل میراث فرهنگی و اداره کل آموزش و پرورش از ظرفیت اداره کل از جمله مربیان و امکانات آموزشی برای همکاری و آموزش صنایع دستی برای دانش آموزان استفاده می کنیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه با معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اضافه کرد: صنایع دستی می تواند به مسائل جامعه ما هم در زمینه مالی و اشتغال و هم در زمینه شناخت هویت و تاریخ پاسخ مناسب دهد که این موضوع آموزش صنایع دستی برای دانش آموزان را ضروری می نماید.

عینی تاکید نمود: کوشش می کنیم با امضای یک تفاهمنامه بین دو اداره کل، آموزش صنایع دستی در مدارس به ویژه در هنرستان ها و کانون های این اداره کل شکل بگیرد تا دانش آموزان از سنین پایین با هنر های دستی و جنبه های هنری، هویتی و تاریخی آن ها آشنا شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: باید با تنظیم تفاهمنامه برنامه عملیاتی برای همکاری بین دو اداره کل داشته باشیم و از آنجایی که مخاطبان در سیستم آموزشی در برترین سن قرار دارند، اداره کل میراث فرهنگی می تواند با آموزش صنایع دستی تاثیر بسزایی داشته باشد.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1490

به "آموزش صنایع دستی جزو برنامه های آموزش و پرورش اردبیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش صنایع دستی جزو برنامه های آموزش و پرورش اردبیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید