سرمایه گذاری 80 میلیون دلاری کانادا در جزیره با ایرلاین اختصاصی قشم

به گزارش طرفداران رونالدو، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از شروع به کار ایرلاین اختصاصی قشم تا خاتمه امسال اطلاع داد و اعلام نمود: کشور کانادا با پرداخت 100 میلیون دلار وام به شرکت بمباردیه موافقت نموده و 80 درصد این مبلغ به منطقه آزاد قشم تخصیص داده شده است.

سرمایه گذاری 80 میلیون دلاری کانادا در جزیره با ایرلاین اختصاصی قشم

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

حمیدرضا مومنی در گفت وگو با ایسنا در ارتباط با آخرین شرایط ایرلاین اختصاصی و توافق در زمینه راه اندازی این ایرلاین در قشم با شرکت کانادایی - فرانسوی بمباردیه اظهار کرد: بر حسب اطلاعی که به ما داده شده است، کشور کانادا با پرداخت مبلغ 100 میلیون دلار وام به شرکت بمباردیه که شرکت فراوری هواپیماست، موافقت نموده و 80 درصد این مبلغ به منطقه آزاد قشم تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: تامین 20 درصد از اعتبارات بر عهده سازمان منطقه آزاد قشم بوده که در این رابطه در حال برنامه ریزی هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به خرید 10 هواپیما که پنج مورد آن در ابتدای امر و پنج مورد آن به تدریج تحویل داده می گردد، گفت: جهت راه اندازی ایرلاین اختصاصی قشم ابتدا باید مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشور اخذ گردد که این مسئله در دست اقدام است و امیدواریم که این موضوع تا سرانجام ماه جاری نهایی گردد.

مومنی با بیان اینکه برای دریافت EOC ضروری است حداقل پنج هواپیما بر اساس ضوابط جاری کشور داشته باشیم، عنوان نمود: این موضوع نیز در حال برنامه ریزی است و امیدواریم پس از انجام آن به مرحله اجرایی برسیم و تمام سعی خود را خواهیم کرد تا این اتفاق محکم پیش برود.

وی با تاکید بر اینکه جهت پیشبرد هر چه بهتر شرایط ایرلاین اختصاصی قشم درخواست نموده ایم که موافقت دولت کانادا در ارتباط با بمباردیه در رابطه با منطقه آزاد قشم اعلام گردد، بیان نمود: در صورتی که این ا تفاق رخ دهد، کمیته فنی- اقتصادی و بازرگانی تشکیل خواهد شد تا جهت مذاکرات اقدام نمایند و به صورت کلی حدود دو ماه این مرحله طول می کشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: به نظر ما پرونده ایرلاین اختصاصی قشم به خوبی پیش رفته و تصور می کنیم که تا سرانجام امسال این ماموریت عظیم محقق گردد.

انتهای پیغام

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 214

به "سرمایه گذاری 80 میلیون دلاری کانادا در جزیره با ایرلاین اختصاصی قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 80 میلیون دلاری کانادا در جزیره با ایرلاین اختصاصی قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید