آشنایی با هتل هالیدی این اکسپرس پوکت پاتونگ بیچ سنترال (تور پوکت ارزان)

به گزارش طرفداران رونالدو، هتل هالیدی این اکسپرس پوکت پاتونگ بیچ سنترال روبه روی ساحل پاتونگ واقع شده است. این هتل هوشمند واقع در قلب ساحل پاتونگ، برای مسافران باهوشی که در پی تجربه ای آرام در جزیره هستند، گزینه مناسبی است. هتل هالیدی این اکسپرس پوکت از 7 ساختمان چهار طبقه تشکیل شده و در سال 2012 ساخته شده است. ده دقیقه طول می کشد تا از این هتل به مرکز خرید و سرگرمی پوکت برسید.

آشنایی با هتل هالیدی این اکسپرس پوکت پاتونگ بیچ سنترال (تور پوکت ارزان)

برای سفر با تور پوکت ارزان همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای پوکت تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

با 15 دقیقه رانندگی می توانید از هتل به شهر تاریخی پوکت قدیمی برسید. پارک فانتاسی شو پوکت و معبد وات چالونگ از جاذبه های گردشگری این شهر زیبا به شمار می آیند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می نمایند.

نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی پوکت است که 24 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می توانید به وسیله تورهای گردشگری اقدام نموده و با رزرو هتل Holiday Inn Express Phuket Patong Beach Central Hotel اقامت بی نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل هالیدی این اکسپرس پوکت پاتونگ بیچ سنترال

هتل هالیدی این اکسپرس پوکت پاتونگ بیچ سنترال مجهز به استخر روباز، مرکز تناسب اندام 24 ساعته و وای فای رایگان است. از دیگر امکانات این هتل می توان به مرکز تجاری، خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره نمود. یک استخر مخصوص برای سرگرمی بچه ها شما نیز در این هتل در نظر گرفته شده است.

هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری هر روز در آن انجام می گیرد. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و سرگرمی می توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. میهمانانی که با خودروی شخصی خود سفر می نمایند می توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده نمایند.

برای تهیه بلیط جاذبه های گردشگری می توانید از کارکنان میز تور هتل درخواست یاری کنید. جا به جایی بین طبقات به وسیله آسانسور صورت می گیرد. مدیریت هتل برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدماتی مانند ویلچر ارائه می دهد تا آن ها نیز همچون سایر مسافران اقامت راحتی را تجربه نمایند.

قبل از رزرو هتل دقت داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات در مکان های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نگردد. ترانسفر فرودگاهی در این هتل موجود است.

تخت نوزاد در صورت درخواست به طور رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. بچه ها بالای 13 سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن ها به طور کامل دریافت می گردد. ورود به هتل Holiday Inn Express Phuket Patong Beach Central Hotel از ساعت 15 و تخلیه اتاق تا ساعت 12 ظهر صورت می گیرد. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می نمایند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

انواع اتاق های هتل هالیدی این اکسپرس پوکت پاتونگ بیچ سنترال عبارتند از:

اتاق کینگ

اتاق توئین

اتاق استاندارد

اتاق خانوادگی

سوئیت

اتاق توئین استاندارد

اتاق کینگ استاندارد

این هتل دارای 277 اتاق است. اتاق های هتل Holiday Inn Express Phuket Patong Beach Central Hotel با دکوراسیون مدرن مبله شده اند. هر اتاق دارای تلویزیون کابلی، یخچال، میز، وای فای رایگان و صندوق امانات است. لوازم بهداشتی رایگان و سشوار در حمام اختصاصی موجود است. برای تهیه چای و قهوه می توانید از امکانات موجود در اتاق خود بهره ببرید.

رستوران هتل

صبحانه، ناهار و شام را می توانید در رستوران هتل Holiday Inn Express Phuket Patong Beach Central Hotel میل کنید. عصرانه و بوفه کودک نیز در این هتل وجود دارد.

فاصله هتل هالیدی این اکسپرس پوکت پاتونگ بیچ سنترال تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا باغ گیاه شناسی پوکت: 8 کیلومتر

فاصله تا اسکله چالونگ: 10 کیلومتر

فاصله تا موزه تایلند هوآ: 10 کیلومتر

فاصله تا پارک فانتاسی شو پوکت: 10.1 کیلومتر

فاصله تا شهر قدیمی پوکت: 12.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1522

به "آشنایی با هتل هالیدی این اکسپرس پوکت پاتونگ بیچ سنترال (تور پوکت ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل هالیدی این اکسپرس پوکت پاتونگ بیچ سنترال (تور پوکت ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید