آزاد و فرنگی کاران ایران در دو گروه به لهستان می فرایند

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگاران، کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی با توجه به برنامه های مدون خود تا حضور در المپیک 2021 توکیو، برخی از گزینه های المپیکی خود را به تورنمنت لهستان اعزام خواهند کرد تا آخرین ابهامات انتخاب مسافران المپیک برطرف شود.

آزاد و فرنگی کاران ایران در دو گروه به لهستان می فرایند

رقابت های کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان طی روزهای 18 و 19 خرداد ماه در شهر ورشو برگزار خواهد شد. بر این اساس تیم منتخب کشتی آزاد رضا اطری در وزن 61 کیلوگرم (یک وزن بالاتر)، مصطفی حسین خانی و یونس امامی در 74 کیلوگرم، علیرضا کریمی، محمدحسین محمدیان و علی شعبانی در 97 کیلوگرم و امین طاهری و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم روز 16 خرداد به لهستان اعزام می شوند.

از سوی دیگر شاگردان محمد بنا هم باید در جام پیت لاسینسکی لهستان به میدان بروند تا در نهایت تکلیف برخی از ملی پوشان المپیکی روشن شود. البته با توجه به اینکه این تورنمنت طی روزهای 22 و 23 خرداد ما در ورشو برگزار می شود، فرنگی کاران منتخب ایران هم روز 20 خرداد راهی این کشور می شوند.

طبق تصمیم کادر فنی کشتی فرنگی قرار است محمدهادی ساروی و مهدی بالی در وزن 97 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی، امین میرزازاده و علی اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم در لهستان به میدان بروند.

البته کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای بعد از بازی های المپیک توکیو هم برنامه های جامعی برای حضوری پر قدرت در رقابتهای جهانی 2021 نروژ دارند. بطوریکه برخی از آزاد و فرنگی کاران جامانده از المپیک می توانند همچنان برای حضور در رقابتهای جهانی تلاش کنند. ضمن اینکه چند تورنمنت تدارکاتی هم برای کشتی گیران مدعی مسابقات جهانی در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به جام وهبی امره و یاشاردوغو ترکیه و همچنین جام علی علی اف روسیه اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 996

به "آزاد و فرنگی کاران ایران در دو گروه به لهستان می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزاد و فرنگی کاران ایران در دو گروه به لهستان می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید