10 ابرقهرمان برتر که می توانند پرواز نمایند

به گزارش طرفداران رونالدو، پرواز برای بسیاری از ابرقهرمانان یک قدرت ضروری به شمار میرود، اما هر قهرمانی این توانایی را ندارد. با این حال، سوالی که برای بسیاری از مخاطبان پیش آمده این است که در میان کسانی که این کار را انجام می دهند، چه کسی بهتر از این قدرت استفاده می نماید؟

10 ابرقهرمان برتر که می توانند پرواز نمایند

فیلم بلک آدام دنیای سینمایی دی سی قرار است در 21 اکتبر 2022 اکران شود و اگرچه به کرات نام بلک آدام در صفحات داستان های کمیک دی سی نقل شده، اما او برای هواداران معمولی این دنیای سینمای آن قدرها شناخته شده نیست. با این حال، با یک نگاه معمولی به کاراکتر بلک آدام می توان دریافت که او از ویژگی های رایج یک موجود فوق قدرتمند مانند قدرت، سرعت و شاید مهم تر از همه، توانایی پرواز بهره می برد.

هر چند، بلک آدام با تنها شخصیت ابر قدرت کمیک که از این ویژگی ها بهره مند بود تفاوت زیادی دارد و می توان گفت که او حتی جزو یکی از محبوب ترین ابرقهرمانانی که پرواز می نمایند نیز به حساب نمی آید. بنابراین هم اکنون کاربران وب سایت رنکر برترین ابرقهرمانانی را که تا به امروز قادر به پرواز بوده اند رتبه بندی نموده اند و توانسته اند در این خصوص که کدام یک از این ابرقهرمانان بهتر از بقیه هستند به یک اتفاق نظر برسند. لذا این مطلب نیز به این موضوع اختصاص داده شده که کدام یک از این ابرقهرمانان از قدرت پرواز خود بهتر از بقیه استفاده نموده است.

10. کاپیتان مارول

این ابرقهرمان که به یک سیاره خاص تعلق ندارد، مدت هاست که یکی از محبوب ترین ابرقهرمان های فیلم های تخیلی محسوب می شود. کارول دانورز که ردای این ابر قهرمان را از سایر شخصیت های قبلی به ارث برده بود توانست جایگاه خود را در میان جنگجویان کری تثبیت کند و قدرت خود را به عنوان کاپیتان آمریکا به اثبات برساند.

در حالی که او علنا جایگاه خود را در میان بزرگ ترین ابرقهرمانانی که قادر به پرواز هستند تثبیت نموده، هواداران کمیک در رنکر نتوانسته اند با خودشان کنار بیایند و او را به عنوان فوق العاده ترین ابرقهرمانی که قادر به پرواز است رتبه بندی نمایند. هر چند این موضوع به لطف اقدامات ظالمانه او در طول جنگ داخلی دوم چندان دور از فکر و نامعقول نیست. با این حال، این کاراکتر همیشه پیروز می شود خود را نجات دهد و تا حدودی همیشه می تواند خودش را به عنوان یک کاراکتر دلسوز جلوه دهد.

9. هاک من

هاک من که توانسته بارها و بارها زندگی کند و در طول سال ها دانش و اطلاعات زیادی را کسب نماید، به تدریج به یک چهره مهم در دنیای دی سی تبدیل شده و حتی با این وجود که در طی این سال ها آن تحسینی را که شایسته اش بوده دریافت ننموده باز هم به کار خود ادامه می دهد. شاید هاک من شناخته شده ترین قهرمانی نباشد که هواداران داستان های کمیک می شناسند، اما کسانی که او را به وسیله کتاب ها شناخته اند قطعا او را دوست دارند.

هاک من با استفاده از فلز بعد N ام، توانست به قدرت های بی نظیری از جمله پرواز دست یابد و از این قدرت برای مقابله با شروران سراسر دنیا استفاده کرد. طبیعت خشن هاک من، همراه با استایل باورنکردنی اش، باعث شده که همگان به او احترام بگذارند و حتی قهرمانانی نظیر بتمن نیز همیشه به او ادای احترام نمایند.

8. ثور

در حالی که نسخه های زیادی از ثور، از جمله قورباغه ای که آذرخش پرتاب می نماید، وجود داشته، اما تمام آن ها سزاوار جایگاه برترین قهرمانانی که پرواز می نمایند نیستند. ثور با استفاده از چکش و منشا الهی خود بارها و بارها توانسته قدرت های بی نظیرش را هم در نبرد و هم به عنوان عضوی از انتقام جویان اثبات کند و به عنوان یک ابر انسان، هواداران زیادی برای خود دست و پا نماید.

ثور که معمولا اعتماد به نفس بالایی دارد و قدرت های بی حد و حصرش چشمانش را کور نموده و هیچ کس و هیچ چیز جز خودش را نمی بیند، تمایل دارد به واسطه مبارزه با کاراکترهای سرکش و شروری از جمله گور خدای سلاخان و لوکی شیاد محبوب به نظر برسد. ثور هم به واسطه بازیگران جذابی که به ایفای نقشش پرداخته اند و هم به خاطر طبیعت خدا گونه اش، هواداران زیادی دارد و بسیاری از مخاطبان به او عشق می ورزند.

7. گرین لنترن یا فانوس سبز

در حالی که بسیاری از بازیگران در طول سال ها ردای ابرقهرمانی را بر تن نموده اند، نمی توان انکار کرد که این سپاه گرین لنترن یا فانوس سبز بود که توانست در طول سالیان متمادی بسیاری از بزرگ ترین قهرمانان دنیای دی سی را در خود جای دهد. این قهرمانان که از قدرت اراده محض خود که با رنگ زرد نشان داده می شود استفاده می نمایند، همیشه می دانند که چگونه از هر موقعیتی برترین سود را ببرند.

علاوه براین، با توجه به تعداد فانوس هایی که تا به امروز وجود داشته، اگر یکی از این کاراکترها به مذاق خوانندگان خوش نیاید، همیشه ابرقهرمان دیگری وجود دارد که بتواند در بین آن ها محبوب شود. بین گای گاردنر، کایل رینر، جان استوارت و هال جردن، مطمئنا یکی از آن ها می تواند به کاراکتر محبوب فانوس سبز که قابلیت پرواز داشتند تبدیل شود.

6. استارفایر

استارفایر که شاهزاده ای از سرزمین های بیگانه است و پس از ویرانی کامل سیاره اش به زمین آمده، هم یکی از اعضای قدیمی تایتان های نوجوان دی سی به شمار می آید و هم یک جنگجوی خارق العاده است که بارها و بارها برای نجات کل سیاره زمین پای به میدان گذاشت. در حالی که او بیشتر به لطف شوآف ها و نمایش هایش مورد توجه قرار گرفته، اما توانسته به لطف حضورش در تایتان ها برای خود هوادارانی پیدا کند.

منشا او تا حدودی شبیه به سوپرمن است، اما بعضی از ویژگی های شخصیتی استارفایر، او را از سوپرمن متمایز می سازند. علاوه براین، رابطه او با هم تیمی هایش، به خصوص نایت وینگ، به او یاری کرد تا به شخصیتی دوست داشتنی و به یاد ماندنی تبدیل شود. شخصیتی که نه تنها مخاطبان بلکه منتقدین نیز از نقش آفرینی اش لذت برده اند و توانسته محبوبیتی را که انتظار می رفت به دست آورد

5. روگ

روگ یکی از برترین اعضای مردان ایکس به شمار میرود زیرا می داند که چگونه کارهایش را بهتر از هر کس دیگری انجام دهد. این کاراکتر در اصل از موهبت پرواز برخوردار نبود، اما پس از اینکه به طور تصادفی و برای همیشه قدرت های کارول دانورز را جذب کرد، سعی کرد راهی برای اصلاح اشتباهات خود بیابد و از قابلیت پرواز او نیز استفاده کند

برخلاف قهرمانانی که همیشه از همان ابتدا راه خود را پیدا نموده بودند، بخشی از جذابیت روگ در خطاهایی است که انجام داده است. او پیروز شد از یک شرور به یک ابرقهرمان تبدیل شود و یک بار برای همیشه ثابت کند که شایسته جایگاهی در بین برترین هاست زیرا برای رسیدن به این موقعیت واقعا کوشش نموده است. به همین علت است که هواداران این کاراکتر او را بسیار دوست دارند و حتی در تاریک ترین لحظات زندگی اش هم او را درک نموده اند.

4. شزم

بیلی باتسون جوان که بسیاری از بچه ها سرتاسر دنیا او را به عنوان یک ابرقهرمان می شناسند، به طور اتفاقی توانست به قدرت های جادویی دست پیدا کند و همین قدرت ها به او یاری کردند تا به عنوان یک ابرقهرمان به دنیا یاری کند و حتی به لیگ عدالت بپیوندد. شزم که نسخه ای هیجان انگیزتر از سوپرمن است، هواداران را به وجد می آورد زیرا او نه تنها به عنوان شخصیتی خوش قلب شناخه شده بلکه می تواند با بینندگان و خوانندگان جوان تر ارتباط برقرار کند و به همین علت از محبوبیت خاصی در بین آن ها برخوردار است.

در حالی که او محبوب ترین کاراکتری نیست که می توانیم از او نام ببریم اما در چند سال گذشته به لطف حضورش در دنیای دی سی به یک چهره کاملا شناخته شده تبدیل شده است. هر چند او به خاطر سایر قابلیت هایش محبوبیت پیدا نموده نه قابلیت پرواز، اما مطمئنا پرواز کردن باعث شده که این کاراکتر سرگرم نماینده تر به نظر بیاید. به علاوه او همیشه سعی می نماید از آسیب رساندن به دیگران جلوگیری کند و همین امر باعث شده که یکی از برترین قهرمانان دی سی به حساب بیاید.

3. سیلور سرفر

سیلور سرفر یا موج سوار نقره ای که به مقدار سایر قهرمانانی که تا به امروز از آن ها نام برده شد شناخته شده نیست، بیشتر به این خاطر مشهور شده که یکی از قدرتمندترین پرچم داران کهکشان مارول است و به همین علت توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد. سیلور سرفر شخصیتی غم انگیز دارد و معمولا به مردم یاری می نماید تا قبل از اینکه گالاکتوس برای نابودی سیاره شان اقدام کند، بتوانند از دستش بگریزند.

سیلور سرفر که به خاطر ظاهر نقره ای بی نظیر و تخته موج سواری پرنده اش مورد توجه قرار گرفته، در طول سال ها توانسته در هر جایی که ظاهر می شود تحسین منتقدین و مردم را به دست بیاورد. در حالی که او هنوز در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا ننموده، اما توانسته در فیلم چهار شگفت انگیز: ظهور موج سوار نقره ای به ایفای نقش بپردازد و همین حضور او در این فیلم بود که توانست او را به یکی از ابرقهرمانان محبوب تبدیل نماید.

2. سوپر گرل

قهرمان دیگر این فهرست که سوپر گرل نام دارد از بستگان نزدیک سوپرمن به شمار میرود. سوپرگرل با داشتن تمامی قدرت های سوپرمن و گنجاندن آن ها در کالبد نوجوانی دبیرستانی، یکی از آن کاراکترهایی را ارائه نموده که مدام با کشمکش های درونی اش در کلنجار است و نمی تواند در بین زندگی عادی و ابرقهرمانی اش تعادل لازم را برقرار کند.

به علاوه سوپرگرل قرار است به زودی به دنیای سینمایی دی سی بپیوندد و لذا قطعا این امر سبب خواهد شد تا هواداران بیشتری پیدا کند و بتواند تحسین منتقدین را هم کسب نماید. در حقیقت سری فیلم های دنیای دی سی می توانند نشان دهند که او از چه شخصیت قویی ای برخوردار است و همین امر قطعا سبب محبوبیت بیشتر او خواهد شد.

1. سوپرمن

و اما شخصیت اصلی این فهرست که به جرات می توان گفت به نمادی برای ژانر ابرقهرمانی تبدیل شده و در بین تمام نسل ها از پیر گرفته تا جوان هواداران زیادی را به سمت خود جذب نموده، کسی نیست جز سوپرمن. سوپرمن با اثبات توانایی خود برای دفاع از حقیقت، عدالت خواهی و استفاده از روش های آمریکایی برای مبارزه با اشرار، در طول چندین دهه توانسته خود را به مخاطبان ثابت کند و به یک شخصیت دلسوز و مهربان تبدیل شود که هدفی جز رفاه حال مردم ندارد.

پرواز کردن تنها یکی از قدرت های بی شمار این کاراکتر محبوب به شمار میرود و در واقع این قدرت های بی حد و حصر او هستند که توانسته اند این کاراکتر را به یکی از قدرتمندترین قهرمانان تخیلی تبدیل نمایند، هر چند شخصیت او در طول سال ها و به واسطه حضور بازیگران مختلف در قالب او به تدریج تغییر نموده است. او به شدت با مردم همدلی می نماید و حتی به جرات می توان گفت که عشق به اطرافیانش به مقدار قدرت پروازش اهمیت دارند.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1428

به "10 ابرقهرمان برتر که می توانند پرواز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ابرقهرمان برتر که می توانند پرواز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید