گوشی تاشو هواوی میت ایکس تا سرانجام تابستان رونمایی می گردد؟ ، امیدهای نو برای غول فناوری چین

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرهایی تایید نشده از برند هواوی حکایت از آن دارند که گوشی تاشو هواوی میت ایکس تا انتها تابستان و در ماه سپتامبر رونمایی می گردد.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس تا سرانجام تابستان رونمایی می گردد؟ ، امیدهای نو برای غول فناوری چین

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، برند چینی هواوی که در کوشش است با بحران تحریم های ایالات متحده کنار آمده و مسائل را حل نماید در حال کار روی گوشی تاشو هواوی میت ایکس است. ابن برند فرایند فراوری گوشی تاشو را در شرایطی با جدیت دنبال می نماید که هنوز سرنوشت گوشی های مختلف این شرکت در بازارهای بین المللی تا حدودی تردید آمیز است.

پیش از این نیز اعلام شده بود هواوی میت ایکس در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد اما مدتی پیش این خبر با توجه به شرایط فعلی هواوی تکذیب شد اما اکنون این خبر بار دیگر مطرح شده است و بعضی منابع خبری چینی معتقدند بازه زمانی روزهای پایانی تابستان و پاییز 2019 زمان رونمایی از گوشی تاشو هواوی خواهد بود.

وینسنت پنگ، معاون ارشد شرکت هواوی نیز اعلام نموده احتمالا تا سپتامبر آینده شاهد گوشی تازه هواوی خواهیم بود. پیش از این پنگ در مصاحبه با وال استریت ژورنال اعلام نموده بود که دلیل تاخیر گوشی 2600 دلاری میت ایکس کوشش برای افزایش هر چه بیشتر کیفیت نمایشگر است. او در این مصاحبه بر انجام آزمایش های متعدد تاکید نمود.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1506

به "گوشی تاشو هواوی میت ایکس تا سرانجام تابستان رونمایی می گردد؟ ، امیدهای نو برای غول فناوری چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو هواوی میت ایکس تا سرانجام تابستان رونمایی می گردد؟ ، امیدهای نو برای غول فناوری چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید