گام اول بلژیک برای صعود با پیروزی آسان در خاک روسیه، لوکاکو در صدر جدول گلزنان

به گزارش طرفداران رونالدو، تیم ملی فوتبال بلژیک با کسب یک پیروزی آسان مقابل روسیه در خاک این کشور به صدر جدول گروه B یورو 2020 صعود کرد.

گام اول بلژیک برای صعود با پیروزی آسان در خاک روسیه، لوکاکو در صدر جدول گلزنان

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در آخرین بازی از شب دوم رقابت های یورو 2020، شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم های ملی بلژیک و روسیه در استادیوم شهر سن پترزبورگ روسیه به مصاف هم رفتند که این بازی را تیم اول رده بندی فیفا با نتیجه 3 بر صفر به سود خود به خاتمه رساند.

گل نخست این بازی به وسیله روملو لوکاکو در دقیقه دهم و گل دوم هم به وسیله توماس مونیه در دقیقه 34 به ثمر رسید. سومین و آخرین گل را هم روملو لوکاکو با 2 گله کردن خود در دقیقه 88 به ثمر رساند تا برای تصاحب اسم آقای گلی جام خیز بردارد و در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

در این بازی یک طرفه که شیاطین سرخ کاملاً بر توپ و میدان مسلط و از نظر آماری - چه از نظر موقعیت های گلزنی، تملک توپ و عملکرد تدافعی - برتر بودند، شاگردان روبرتو مارتینس در همان نیمه اول با 2 گلی که زدند، تقریباً از کسب پیروزی مطمئن شدند و به همین علت در نیمه نیمه فشار زیادی به خود نیاوردند. روس ها هم با ترکیب نسبتاً پا سن گذاشته به میدان رفتند و عملاً کاری برای جبران گل های خورده انجام ندادند.

با این پیروزی، بلژیکی ها 3 امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به فنلاندی که پیش از این بازی از سد دانمارک گذشت به صدر جدول گروه B صعود کردند.

تیم ملی بلژیک در بازی دوم خود در یورو 2020 روز پنجشنبه 27 خرداد در استادیوم همپدن پارک به مصاف دانمارک می رود. روسیه هم روز چهارشنبه 26 خرداد در سن پترزبورگ با فنلاند روبرو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1030

به "گام اول بلژیک برای صعود با پیروزی آسان در خاک روسیه، لوکاکو در صدر جدول گلزنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گام اول بلژیک برای صعود با پیروزی آسان در خاک روسیه، لوکاکو در صدر جدول گلزنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید