کتابخانه عمومی شهر چیتاب دارای ساختمانی فرسوده است

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در کهگیلویه و بویراحمد، نشست مشورتی شهردار و اعضای نو شهر چیتاب با مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.

کتابخانه عمومی شهر چیتاب دارای ساختمانی فرسوده است

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به اعضای تازه شورای اسلامی شهر چیتاب گفت: تنها کتابخانه عمومی شهر چیتاب دارای ساختمانی فرسوده است که احتیاج همت و کوشش اعضای تازه برای ساخت کتابخانه ای در خور و شان مردم فرهنگی شهر چیتاب است.

یاسر رحیمیان توضیح داد: در سال های گذشته فردی خیر و نیکوکار زمینی جهت ساخت و تاسیس ساختمان تازه اهدا نموده بود؛ ولی اعتبار لازم برای ساخت در اختیار ما قرار نگرفت.

وی گفت: امیدوارم شهردار و اعضای تازه با رایزنی و نامه نگاری با استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداری و نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس، ما را برای تاسیس ساختمان تازه شهر چیتاب همراهی نمایند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اضافه کرد: خوشبختانه بنیاد برکت در استان همواره پای کار بوده و در شرایط بد مالی یاری شایانی در تکمیل کتابخانه های عمومی در استان داشته است و ما می توانیم با رایزنی برای تکمیل و تجهیز ساختمان تازه از ظرفیت این بنیاد خیریه استفاده کنیم.

در این نشست هم اندیشی، بعضی از کارشناسان اداره کل گزارشی از آخرین شرایط عضویت و امانت و اجرای برنامه های فرهنگی در کتابخانه شهید رجایی شهر چیتاب به شهردار و اعضای شورای تازه شهر ارائه دادند.

بعلاوه عبدالمطلب نجاتبخش، شهردار چیتاب و هریک از اعضای شورای تازه شهر چیتاب به بیان دیدگاه های خود در جهت حمایت از کتابخانه های عمومی، پرداخت به موقع سهم نیم درصد کتابخانه عمومی چیتاب، نامه نگاری با سازمان برنامه و بودجه برای جذب اعتبار ساختمان تازه و یاری به توسعه فرهنگ کتابخوانی در شهر چیتاب ارائه دادند.

در انتها این جلسه 500 جلد کتاب به وسیله کتابخانه های عمومی استان به شهرداری در جهت راه اندازی ایستگاه مطالعه در شهر چیتاب اهدا شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1168

به "کتابخانه عمومی شهر چیتاب دارای ساختمانی فرسوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه عمومی شهر چیتاب دارای ساختمانی فرسوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید