پیروزی یاران شریفی در لیگ ترکیه، غفور امتیازآورترین بازیکن بورسا

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، هفته بیست و پنجم لیگ والیبال ترکیه شنبه شب پیگیری شد. تیم بورسا اسپور که امیر غفور ستاره ملی پوش ایرانی را در خدمت دارد، این هفته میهمان سولهان بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

پیروزی یاران شریفی در لیگ ترکیه، غفور امتیازآورترین بازیکن بورسا

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

بورسا در ست سوم 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 15 و 25 بر 21 مغلوب حریف خود شد. امیر غفور با کسب 15 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن تیمش را به دست آورد که شامل 13 حمله و 2 دفاع بود. بورسا با پذیرش این شکست، با 17 امتیاز در رتبه پانزدهم نهاده شد و سولهان نیز با 27 امتیاز در صندلی یازدهم جای گرفت.

همچنین در دیگر مسابقه این هفته، تیم هلیلیه که مرتضی شریفی دریافت کننده ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد، میزبان توکات بود و سه بر صفر به پیروزی رسید. یاران شریفی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر 19 به پیروزی رسیدند تا با 21 امتیاز در صندلی دوازدهم قرار گیرند. شریفی در این مسابقه 11 امتیاز گرفت که شامل 10 حمله و یک سرویس بود. توکات نیز به رغم پذیرش این شکست، با 32 امتیاز در رتبه نهم باقی ماند.

هفته هجدهم لیگ اسلوونی نیز با ملاقات آچه ها والی برابر تریگلاو پیگیری شد و یاران امیرحسین توخته بازیکن جوان ایرانی و آکو کریمی مربی این تیم، پیروز به شکست سه بر صفر حریف شدند.

توخته در این مسابقه به دلیل مصدومیت دقایق کمی به میدان رفت اما یاران او با کسب این پیروزی، با 48 امتیاز صدرنشین ماندند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 800

به "پیروزی یاران شریفی در لیگ ترکیه، غفور امتیازآورترین بازیکن بورسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی یاران شریفی در لیگ ترکیه، غفور امتیازآورترین بازیکن بورسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید