پاتک شبانه پلیس پایتخت به گردانندگان پاتوق دره فرحزاد

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرگزاری خبرنگاران- جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت به دستگیری اعضای باند توزیع شیشه و هروئین در دره فرحزاد اشاره نمود و گفت: در این عملیات بیش از 210 گرم شیشه کشف شد.

پاتک شبانه پلیس پایتخت به گردانندگان پاتوق دره فرحزاد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سرهنگ حسین باباپور گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پایگاه دوم این پلیس به وسیله گزارش و شکایت شهروندان تهرانی دریافتند اعضای یک باند توزیع هروئین و شیشه در منطقه دره فرحزاد تهران به سرکردگی فردی با هویت منصور ضمن ایجاد پاتوق مبادرت به توزیع و فروش گسترده هروئین و شیشه در شمال پایتخت می کند.

باباپور ادامه داد: مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه دوم نهاده شد و با اقدامات اطلاعاتی فشرده شبانه روزی معین شد، اعضای باند چندی پیش به دلیل پاکسازی دره فرحزاد اقدام به نقل مکان و جابجائی پاتوق نموده و بصورت بسیار ماهرانه اعمال مجرمانه خود را در منطقه شهرستان ملارد ادامه می دهند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: اطلاعات بدست آمده به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد در ادامه با رصد لحظه به لحظه فعالیت قاچاقچیان، ماموران که از مدت ها قبل در حال تعقیب و مراقبت سوژه بودند با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد وارد مخفیگاه متهمان شده و پیروز به دستگیری سرنموده باند به همراه چهار همدست دیگرش و همچنین کشف 20 میلیون و 700 هزار تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر شدند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت توضیح داد: در ادامه به منظور انهدام کامل باند موصوف ماموران با انجام بازپرسی های فنی از متهمان دستگیر شده با توجه به حساسیت موجود و اهمیت پیشگیری از هر گونه درز اطلاعات، با هماهنگی های به عمل آمده، اقدام به چینش دقیق نیرو ها و اجرای مراقبت نامحسوس نموده و پس از گذشت بیش از 48 ساعت کوشش مستمر، محل و پاتوق بسته بندی مواد در دره فرحزاد را شناسائی و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری دیگر مرتبطین پرونده شروع شد.

وی بیان داشت: با اقدام به موقع ماموران همدست دیگر متهم در حالیکه سرگرم بسته بندی و فروش مواد روانگردان شیشه بود در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شد.

باباپور با بیان اینکه در بازرسی از پاتوق مذکور 200 بسته آماده فروش مواد روانگردان شیشه به وزن بیش از 210 گرم شیشه کشف شد، اعلام کرد: متهمان ضمن انتقال به مقر پلیس در خلال بازجوئی های پلیسی به جرائم ارتکابی معترف و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدرتهران عظیم از پیروزیت کامل اجرای این عملیات اطلاع داد و گفت: با انهدام پاتوق فروش و مصرف مواد مخدر در منطقه دره فرحزاد تهران امیدواریم بستر های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر در مناطق شمالی تهران بیش از پیش کمتر گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 869

به "پاتک شبانه پلیس پایتخت به گردانندگان پاتوق دره فرحزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاتک شبانه پلیس پایتخت به گردانندگان پاتوق دره فرحزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید