ورودی های ناژوان بسته شد

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران/اصفهان مدیر طرح ساماندهی ناژوان از بسته شدن ورودی های ناژوان با توجه به شدت وزش باد و برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی اطلاع داد.

ورودی های ناژوان بسته شد

سید رسول هاشمیان، با اشاره به وزش باد شدید در شهر اصفهان و پیش بینی تداوم باد تا روز آدینه، اظهار کرد: برای مقابله با حوادث احتمالی از روز گذشته گشت های ناژوان برای جلوگیری از روشن کردن آتش در ناژوان اقدام به فعالیت نموده اند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش شدت باد و برای پیشگیری از بروز حادثه، به دستور ستاد بحران ورودی های مجموعه ناژوان از ساعت 14 امروز بسته شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان توضیح داد: از شهروندان می خواهیم در عصر پنجشنبه و روز آدینه از حضور در منطقه ناژوان خصوصا جاده های سلامت و بیشه زارها خودداری نمایند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط جوی حاکم بر اصفهان، مراکز تفریحی ناژوان هم امروز تعطیل است.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد در اصفهان از ساعات اولیه امروز همه نیروها و بخش های مرتبط شهرداری اصفهان به حالت آماده باش درآمده اند.

حسین امیری، پیش از این از آماده باش مدیریت شهری با بکارگیری همه نیروها و امکانات جهت برخورد با حوادث احتمالی به دنبال وزش باد شدید در اصفهان خبر داده بود.

وی با اشاره به اعلام تذکرات لازم از سوی اکیپ های نظارتی به مردم به وسیله بلندگو، گفت: این اکیپ ها در اطراف رودخانه زاینده رود و نقاط حادثه خیز به شهروندان هشدار می دهند از پارک خودرو در زیر درختان که احتمال سقوط درخت یا اشیا وجود دارد پرهیز نمایند. همچنین مردم از نشستن زیر درختان در این چند روز به شدت خودداری نمایند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای کنترل نظارت اخطارها و تذکرات لازم را به مالکان ساختمان های نیمه کاره و ساختمان هایی که احتمال سقوط مصالح ساختمانی را دارد، می دهند، ادامه داد: در مجموعه مدیریت شهری آمادگی کافی برای برطرف خطر وجود دارد از همین رو مردم طی تماس با سامانه 137 می توانند این موارد را اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 880

به "ورودی های ناژوان بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورودی های ناژوان بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید