واکنش کمیته انضباطی به اعتراض قلعه نویی، آخر فصل رای می دادیم؟

به گزارش طرفداران رونالدو، رضا جاودانی در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به فشارهایی که به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از اعلام رای پرونده بازیکن گابنی گل گهر وارد شده است، گفت: به هر حال کسی که می خواهد آب تنی کند، خیس می گردد. طبیعی است که بعد از صدور یک رای، یک طرف راضی نباشد. در این شکی نیست اما برایم جالب است که چرا باشگاه های دیگر تا این میزان پیگیر هستند. آنقدر که این باشگاه ها پیگیر هستند، خود گل گهر سخت نمی گیرد!

واکنش کمیته انضباطی به اعتراض قلعه نویی، آخر فصل رای می دادیم؟

وی ادامه داد: عنوان نموده اند که نظم مسابقات لیگ با این حکم کمیته انضباطی به هم می خورد. چرا سال گذشته که بازی پرسپولیس با سپاهان با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد، ما در آن پرونده هم با وجود اینکه سپاهانی ها داخل استادیوم بودند، مُر قانون را عمل کردیم. این حرف ها ارزشی ندارد.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: کاری که کردیم بی سابقه بوده است. همین که اصالت ایمیل ها (در استعلام بازی ملی بازیکن گابنی گل گهر) را رد کردیم، کار بزرگی بود. ان شاءالله که ما اشتباه نموده باشیم. نمی خواهیم هیچ حقی از هیچ باشگاهی ضایع گردد.

جاودانی درباره اظهارات این بازیکن گابنی در کمیته انضباطی هم توضیح داد: او خیلی متناقض صحبت کرد و فهمیدن ماجرا کار سختی نبود.

وی بعلاوه در واکنش به اعتراض روز گذشته امیر قلعه نویی به رای کمیته انضباطی و اینکه گفته بود تعجب می نماید چرا اینقدر رای زود صادر شده است اظهار کرد: ماجرا به مقدار کافی شفاف بود. باید چه زمانی رای می دادیم؟ می گذاشتیم آخر فصل رای را صادر می کردیم؟ به هر حال کمیته استیناف هم به شکایت گل گهر رسیدگی می نماید و می بینند که چه اتفاقاتی افتاده است.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: شاید چک کردن مدارک زیاد طول بکشد؛ شاید هم کم. این دست من یا افرادی که رسیدگی می نمایند نیست. ضمن اینکه پلیس فتا هم با هیچکس شوخی ندارد. آنها در این ماجرا ذی نفع نیستند و خودشان هم دنبال جاعل مدارک هستند.

جاودانی یادآور شد: به همین دلیل ما این پرونده را به دادگستری ارجاع دادیم. قبلاً هم سابقه داشته است پرونده ای را به دادگستری بفرستیم ولی در این حد حساسیت نداشته است.

وی بعلاوه درباره اینکه گفته می گردد بازیکن گابنی با وجود نداشتن رزومه ملی بازیکن با کیفیتی است، توضیح داد: چه ارتباطی دارد؟ مثلاً ادن هازارد بازیکن با کیفیتی است ولی وقتی به رئال مادرید رفت افت کرد. این علت نمی گردد که بگوییم او کیفیت ندارد. آدم یک چیزهایی می شنود که پشیمان می گردد چرا در فوتبال کار می نماید. باید قانون را رعایت کرد.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در انتها در مورد اعلام باشگاه گل گهر مبنی بر شکایت به کمیته استیناف برای تجدیدنظر در رای گفت: تا الان (بعدازظهر شنبه) چیزی به دست ما نرسیده است. ممکن است این درخواست به آقای کامرانی فر (دبیر فدراسیون فوتبال) رسیده باشد ولی هنوز به استیناف و کمیته انضباطی ارجاع نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1281

به "واکنش کمیته انضباطی به اعتراض قلعه نویی، آخر فصل رای می دادیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کمیته انضباطی به اعتراض قلعه نویی، آخر فصل رای می دادیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید