همه یارانه بگیران یارانه معیشتی دریافت می نمایند، یارانه به حدود 77هزار تومان می رسد؟

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با نظر اعضای این کمیسیون، یارانه معیشت بنزین در سال آینده به همه یارانه بگیران به طور مساوی تعلق می گیرد.

همه یارانه بگیران یارانه معیشتی دریافت می نمایند، یارانه به حدود 77هزار تومان می رسد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا هادی قوامی در تشریح نشست امروز یکشنبه کمیسیون تلفیق با اشاره به آنالیز تبصره 14 لایحه بودجه سال 99 در جلسه کمیسیون تلفیق بودجه این خبر را اظهار داشت.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با تصویب کمیسیون تلفیق مجلس، یارانه معیشت بنزین در سال آینده به همه یارانه بگیران به طور مساوی تعلق می گیرد و به افراد تحت پوشش کمیته و بهزیستی 20 درصد بیشتر تعلق خواهد گرفت.

با اصلاح قیمت بنزین در آبان ماه دولت تصمیم گرفت منابع حاصل از آن را به شکل نقدی و با عنوان طرح حمایت معیشتی دولت توزیع کند.

بر اساس این طرح برای خانواده یک نفره 55 هزار تومان، خانواده دو نفره 103 هزار تومان، خانواده سه نفره 138 هزار تومان، خانواده 4 نفره 172 هزار تومان و خانواده پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان واریز می گردد.

به گزارش خبرنگاران با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده به نظر می رسد که یارانه هر ایرانی در سال آینده به رقم 77هزار ونهصد تومان خواهد رسید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 80

به "همه یارانه بگیران یارانه معیشتی دریافت می نمایند، یارانه به حدود 77هزار تومان می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه یارانه بگیران یارانه معیشتی دریافت می نمایند، یارانه به حدود 77هزار تومان می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید