نتیجه بنچمارک گوشی شیائومی Mi 11 رسما منتشر شد

به گزارش طرفداران رونالدو، شیائومی قرار است در تاریخ 28 دسامبر (8 دی) از گوشی های سری Mi 11 خود رونمایی کند. به همین دلیل امروز شرکت چینی نتیجه بنچمارک این محصولات را منتشر کرد که عملکرد بسیار خوب این محصولات را نشان می دهد.

نتیجه بنچمارک گوشی شیائومی Mi 11 رسما منتشر شد

پرچم داران سری Mi 11 شیائومی اولین گوشی هایی هستند که با پردازنده اسنپدراگون 888 راهی بازار می شوند. در رابطه با این گوشی ها اطلاعات زیادی منتشر نشده اما به تازگی دیده بودیم برخی از افشاگران امتیازات کسب شده این گوشی ها را در بنچمارک منتشر می کردند. با این حال آنچه که اکنون منتشر شده کاملا رسمی بوده و خود شیائومی آن را با کاربران به اشتراک گذاشت.

بنچمارک یاد شده، گیک بنچ است که عملکرد پردازنده را در دو بخش تک و چند هسته ای بررسی می شود. در این تست، شیائومی Mi 11 و Mi 11 پرو توانستند به ترتیب در بخش تک و چند هسته ای امتیاز خوب 1/135 و 3/818 را کسب کنند که کاملا مطابق با بنچمارکی است که از پردازنده اسنپدراگون 888 منتشر شده بود. با توجه به این بنچمارک، می توان گفت عملکرد پردازنده جدید کوالکام بهتر از اسنپدراگون 865 و حتی کرین 9000 هواوی است.

علاوه بر انتشار جزئیات مربوط به بنچمارک شیائومی Mi 11، شیائومی همچنین گفت این محصولات، از وای فای نسخه 6 بهبود یافته بهره می برند. این نسل از وای فای پهنای باند 160 هرتز و سرعت 3.5 گیگابیت بر ثانیه را فراهم می کند تا پرچم داران جدید شیائومی با بالاترین سرعت ممکن و بدون قطعی، در گشت و گذار در اینترنت و دانلود محتوا کاربران را همراهی کنند.

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که دستیابی به چنین اعدادی در دنیای واقعی عملا غیر ممکن است اما بسیار عالی است که می بینیم شیائومی تا جایی که ممکن است پرچم داران خود را به آخرین فناوری های روز مجهز کرده. لازم به ذکر است تمام گوشی های مجهز به اسنپدراگون 888 از وای فای نسل 6 پشتیبانی می کنند.

گوشی های سری شیائومی Mi 11 قرار است با قیمتی بسیار بیشتر به نسبت سری 10، راهی بازار چین شوند. متأسفانه در رابطه با قیمت دقیق و همچنین امکان عرضه این محصولات به بازار خارج از چین هنوز خبری منتشر نشده. اما خوشبختانه تا چهار روز دیگر در رابطه با تمام جزئیات مربوط به این محصولات باخبر خواهیم شد.

  • تصاویر واقعی گوشی شیائومی Mi 11 منتشر شد

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 733

به "نتیجه بنچمارک گوشی شیائومی Mi 11 رسما منتشر شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نتیجه بنچمارک گوشی شیائومی Mi 11 رسما منتشر شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه بنچمارک گوشی شیائومی Mi 11 رسما منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید