آشنایی با موزه طبیعت کانادا (Canadian Museum of Nature) اتاوا

به گزارش طرفداران رونالدو، موزه طبیعت کانادا یکی از معروف‌ترین موزه‌های طبیعت جهان است که در شهر اتاوا، پایتخت کانادا قرار دارد. این موزه در سال 1912 تأسیس شده و از آن زمان به بزرگ‌ترین موزه طبیعت کانادا تبدیل شده است. این موزه در مجموعه‌ای به مساحت 100 هکتار قرار دارد و شامل چندین ساختمان است که هر کدام به یک بخش خاص از طبیعت می‌پردازد. در این مقاله به بررسی این موزه و بخش‌های مختلف آن پرداخته خواهد شد.

آشنایی با موزه طبیعت کانادا (Canadian Museum of Nature) اتاوا

بخش‌های موزه

بخش حیوانات

این بخش شامل نمایشگاهی از حیوانات زنده و محیط زیست آن‌ها است. در این بخش می‌توانید با حیواناتی مانند خرس قهوه‌ای، گرگ، روباه، گوزن و ... آشنا شوید. همچنین در این بخش می‌توانید با محیط زیست حیوانات آشنا شوید و در مورد آن‌ها بیشتر بدانید.

بخش گیاهان

این بخش شامل نمایشگاهی از گیاهان زنده و محیط زیست آن‌ها است. در این بخش می‌توانید با گیاهانی مانند درختان، گل‌ها و ... آشنا شوید. همچنین در این بخش می‌توانید با محیط زیست گیاهان آشنا شوید و در مورد آن‌ها بیشتر بدانید.

بخش سنگ‌ها و کانی‌ها

این بخش شامل نمایشگاهی از سنگ‌ها و کانی‌ها است. در این بخش می‌توانید با سنگ‌هایی مانند آمتیست، کوارتز، زمرد و ... آشنا شوید. همچنین در این بخش می‌توانید با محیط زیست سنگ‌ها و کانی‌ها آشنا شوید و در مورد آن‌ها بیشتر بدانید.

بخش اقیانوس‌ها

این بخش شامل نمایشگاهی از اقیانوس‌ها و محیط زیست آن‌ها است. در این بخش می‌توانید با حیواناتی مانند کوسه، ماهیان بزرگ و ... آشنا شوید. همچنین در این بخش می‌توانید با محیط زیست اقیانوس‌ها آشنا شوید و در مورد آن‌ها بیشتر بدانید.

بخش آسمان

این بخش شامل نمایشگاهی از ستارگان، سیارات و محیط زیست آن‌ها است. در این بخش می‌توانید با ستارگانی مانند خورشید، ماه، سیارات و ... آشنا شوید. همچنین در این بخش می‌توانید با محیط زیست ستارگان و سیارات آشنا شوید و در مورد آن‌ها بیشتر بدانید.

بخش آب و هوا

این بخش شامل نمایشگاهی از آب و هوا و محیط زیست آن‌ها است. در این بخش می‌توانید با پدیده‌هایی مانند توفان، طوفان، برف و ... آشنا شوید. همچنین در این بخش می‌توانید با محیط زیست آب و هوا آشنا شوید و در مورد آن‌ها بیشتر بدانید.

بخش موجودات کوچک

این بخش شامل نمایشگاهی از موجودات کوچک و محیط زیست آن‌ها است. در این بخش می‌توانید با موجوداتی مانند حشرات، ماهیچه‌ای‌ها و ... آشنا شوید.

منبع مقاله: موزه طبیعت کانادا (Canadian Museum of Nature) اتاوا

انتشار: 30 مرداد 1402 بروزرسانی: 30 مرداد 1402 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1233

به "آشنایی با موزه طبیعت کانادا (Canadian Museum of Nature) اتاوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با موزه طبیعت کانادا (Canadian Museum of Nature) اتاوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید