معرفی نفرات برتر مسابقات ورزش اصناف در کرمان

به گزارش طرفداران رونالدو، اولین دوره مسابقات ورزش اصناف کرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور بیش از 150 ورزشکار از 15 اتحادیه صنفی برگزار گردید.

معرفی نفرات برتر مسابقات ورزش اصناف در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از کرمان، اولین دوره مسابقات ورزش اصناف کرمان در رشته های دارت، طناب کشی و فوتبال رو میز با حضور بیش از 150 ورزشکار از 15 اتحادیه صنفی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار گردید.

در این مسابقات که با همکاری هیئت انجمن های ورزشی استان کرمان و کمیته های مربوطه برگزار گردید، تیم آرایشگران مردانه در رشته طناب کشی به مقام قهرمانی رسید و تیم های اتحادیه کیف و کفش و گل فروشان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته دارت آقایان، نیما ابراهیمی از اتحادیه خرازان به مقام قهرمانی رسید و حجت مهاجری از اتحادیه تابلوسازان و آقایان سجاد ارجمند و ابوالفضل دهقان از اتحادیه صنف قصابان به مقام دوم و سوم مشترک رسیدند.

در رشته دارت بانوان، فاطمه رضایی از اتحادیه الکتریک به مقام قهرمانی رسید و بتول حسینی از اتحادیه صنایع دستی و فرش دستباف نایب قهرمان شد و غزال فریبرز از اتحادیه کیف و کفش و فرشته مباشرزاده از اتحادیه خرازان به مقام سوم مشترک رسیدند.

در رشته فوتبال رو میز، حسین پیر مرادلو از اتحادیه بازی های رایانه ای به مقام قهرمانی رسید، مسعود راهداری از اتحادیه آرایشگران مردانه نایب قهرمان شد و ابوالفضل دهقان از اتحادیه صنف قصابان مقام سوم را به خود اختصاص داد.

کاپ اخلاق این دوره مسابقات نیز به تیم آرایشگران مردانه (ب) تعلق گرفت.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1189

به "معرفی نفرات برتر مسابقات ورزش اصناف در کرمان" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی نفرات برتر مسابقات ورزش اصناف در کرمان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی نفرات برتر مسابقات ورزش اصناف در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید