فغانی: ابلاغهای داوری نشان می دهد که بعضی به دنبال رأی هستند، انگار مسئولان چنین وضعیتی را دوست دارند

به گزارش طرفداران رونالدو، داور بین المللی فوتبال ایران گفت: اگر همین چند هفته ابلاغ های داوری را ببینید، تعیین می گردد که به داوری فکر نمی گردد و دوستان به دنبال رأی هستند.

فغانی: ابلاغهای داوری نشان می دهد که بعضی به دنبال رأی هستند، انگار مسئولان چنین وضعیتی را دوست دارند

به گزارش خبرنگاران، علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق آسیا به عنوان VAR دوم در ملاقات ویسل کوبه و سوون سامسونگ حضور داشت، درباره این رقابت ها که به میزبانی قطر برگزار می گردد، گفت: مسابقات شرق با توجه به اینکه نفراتی از آمریکای جنوبی و شمالی دارند، کیفیت زیادی دارند، ولی بازیکنان هر دو، سه روز یکبار بازی می نمایند و خسته و مصدوم هستند. حتی اینیستا هم مصدوم شد و فقط در بخش ضربات پنالتی در این بازی حضور داشت.

وی ادامه داد: شرایط برگزاری بازی ها خوب و شرایط قرنطینه در سطح عالی است. موضوع VAR هم در دو بازی آخر استفاده می گردد، چون هزینه سنگینی دارد. استفاده از این تکنولوژی به شکلی است که خیلی از کشورها شرایطش را ندارند و اگر اجباری گردد، شرایط برای تیم های ایرانی سخت می گردد.

داور بین المللی فوتبال ایران درباره احتمال اجباری شدن استفاده از VAR گفت: در زمان بن همام که برگزاری لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد، اعلام کردند اگر کشوری فاکتورهای مدنظر را نداشته باشد، به سطح پایین تر یعنی AFC CUP می رود. انشالله که این مسئله برای فوتبال ایران رقم نخورد. البته اخیراً اینفانتینو گفته استفاده از VAR اجبار نیست، ولی به هر حال این موضوع باعث می گردد که حق به حقدار داده گردد.

فغانی درباره تفاوت VAR در انگلیس با سایر کشورهای دنیا گفت: قضاوت و پرچم زدن در بعضی صحنه ها سخت است و این حق به یاری داده شده است. خطی که در زمان VAR در انگلیس کشیده می گردد، دقیق است و براساس کدگذاری صورت می گیرد که قبل از بازی اجرا شده است.

وی که با برنامه ورزش و مردم گفت وگو می کرد، درباره شرایط داوری و صندلی این بخش از فوتبال در ایران عنوان نمود: صحبت درباره این مسئله ارزش آن را ندارد که وقت برنامه شما گرفته گردد. انشالله روزی وقت گردد که دو طرف رو در رو حرف بزنند. واقعاً خدا به جوانان صبر بده تا این نامهربانی ها را تحمل نمایند و به هدفشان برسند.

فغانی اضافه کرد: آقایانی که حرف از کنفدراسیون می زنند و می گویند که ناظر و ارزیاب هستند، چرا به یک تورنمنت مهم به عنوان ناظر فرستاده فرستاده نشده و حضور نداشته اند؟ آخرین حضور یک ناظر ایرانی در یک تورنمنت مهم مربوط به آقای عنایت بود که در سال 2007 رقم خورد.

داور بین المللی فوتبال ایران عنوان نمود: نحوه رفتارها درست نیست. رضا سخندان از 2007 در جام ملت های آسیا حضور داشته، اما ببینید چگونه کنار گذاشته شد. او در اوج نامهربانی کنار گذاشته شد. اگر همین چند هفته ابلاغ های داوری را ببینید، معین می گردد که به داوری فکر نمی گردد و دوستان به دنبال رأی هستند. همه این مسائل در رسانه ها عنوان می گردد، ولی هیچ کس دنبال رسیدگی نیست و انگار مسئولان هم چنین شرایطی را دوست دارند. امیدوارم روزی برسد که هرکسی شایسته است، به صندلیش دست پیدا کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 704

به "فغانی: ابلاغهای داوری نشان می دهد که بعضی به دنبال رأی هستند، انگار مسئولان چنین وضعیتی را دوست دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فغانی: ابلاغهای داوری نشان می دهد که بعضی به دنبال رأی هستند، انگار مسئولان چنین وضعیتی را دوست دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید