فضاپیمای باربری چین با ماژول ایستگاه فضایی ملاقات می نماید

به گزارش طرفداران رونالدو، فضاپیمای باربری چین برای ماموریت ایستگاه فضایی آماده پرتاب است.

فضاپیمای باربری چین با ماژول ایستگاه فضایی ملاقات می نماید

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، سازمان فضایی چین اظهار داشت، موشکLong March-7 Y3 چین، حامل فضاپیمای باربری تیانژو 2 برای ایستگاه فضایی چین، امروز به منطقه پرتاب مرکز فضایی ون چانگ در استان هاینان در جنوب چین منتقل شد.

این سازمان گفت: امکانات و تجهیزات در محل پرتاب در شرایط خوبی قرار دارند و طبق برنامه زمان بندی شده آماده سازی انجام می گردد.

پرتاب فضاپیمای باربری تیانژو2 یکی از مأموریت هایی است که چین برای تکمیل ساخت ایستگاه فضایی خود تا خاتمه سال 2022 برنامه ریزی نموده است که شامل سه پرتاب ماژول و دو کپسول آزمایشگاهی ایستگاه فضایی، چهار پرواز فضاپیمای باری و مأموریت سرنشین دار می گردد.

فضاپیمای باربری چینی قرار است این هفته با ماژول اصلی دیدار کند و سپس اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، سه فضانورد در ماه ژوئن در ایستگاه ساکن خواهند شد.

این کشور ماژول اصلی ایستگاه فضایی خود را در تاریخ 29 آوریل (دو هفته پیش) به مدار برنامه ریزی شده ارسال کرد و طی دو سال آینده مجموعه مأموریت های پرتاب را شروع می نماید.

طبق گفته هائو چون، مدیر دفتر مهندسی فضایی چین، ماموریت تیانژو2 طی روزهای آینده و خدمه Shenzhou-12 نیز در ماه ژوئن شروع خواهد شد, همچنین فضاپیمای باری تیانژو -3 و سفینه سرنشین دار Shenzhou-13 به ترتیب در سپتامبر و اکتبر پرتاب می شوند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 954

به "فضاپیمای باربری چین با ماژول ایستگاه فضایی ملاقات می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضاپیمای باربری چین با ماژول ایستگاه فضایی ملاقات می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید