شاهین کلانتری بنگر سکان شهرداری اسدآباد را در دست گرفت

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران/همدان شاهین کلانتری بنگر امروز در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان و اعضای شورای اداری شهرستان به عنوان شهردار نو اسدآباد معرفی گردید.

شاهین کلانتری بنگر سکان شهرداری اسدآباد را در دست گرفت

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان در مراسم تکریم و معارفه شهردار شهر اسدآباد گفت:رزومه قوی شهردار تازه اسدآباد، تغییر چهره شهر را برای مردم مطالبه گری خواهد نمود و اگر این امر محقق نشود رزومه شهردار تازه شهر زیر سوال خواهد رفت.

مجید درویشی اظهار کرد: اسدآباد به عنوان دروازه ورودی غرب به همدان برای استان حائز اهمیت بوده و شهردار تازه هم باید نسبت به این امر توجه ویژه ای داشته باشد.

وی تردد روزانه هزار خودرو از محور اسدآباد و هم وجود بیش از شش هزار کامیون سنگین در این شهرستان را یک ظرفیت برای اسدآباد برشمرد و افزود: وجود چنین پتانسیل هایی در شهرستان بستر مناسبی برای سرمایه گذاری مالی و ایجاد عایدی پایدار برای شهرداری بوده که شهردار تازه می تواند با شناسایی آسیب ها و تبدیل آن به فرصت های بالقوه روحیه نشاط و امید شهروندان را دو چندان کند.

درویشی برنامه ریزی برای تدوین سیاست های فراروی شهردار تازه را شامل منظره سند راهبردی، سند آمایش استان، طرح جامع،طرح تفصیلی، بیانیه گام دوم انقلاب، بودجه ملی و طرح پسماند برشمرد و خاطر نشان کرد: شهردار باید براساس این موارد برنامه ریزی نموده و همزمان نسبت به عملیاتی کردن و نظارت بر برنامه ها اقدام کند.

وی بعلاوه افزود: شهردار تازه به عنوان مدیریت شهری در قالب برنامه ای که خواهد داشت باید هشت محور مالی، شهرسازی، معماری ،عمران، فرهنگی ،اجتماعی،شهرهوشمند و خدمات شهری را در دستور کار خود قرار دهد .

درویشی با تاکید بر اینکه شهردار برای رسیدن به اهداف و برنامه های خود باید به عایدی پایدار شهرداری توجه ویژه ای داشته باشد، ادامه داد: شهرداری نباید به عایدی پروانه ساخت، عوارض نوسازی و کسب و پیشه اکتفا کند بلکه باید با ارتباط گیری با مرکز و نماینده مردم در مجلس، فرماندار و استانداری نسبت به جذب اعتبار و هم جذب سرمایه گذار برای کار مالی اقدام کند ضمن اینکه علاوه بر آن واگذاری بخش خدماتی به بخش خصوصی در راستای کاهش هزینه ها و افزایش عایدی شهرداری از نقش موثری برخوردار خواهد بود.

افزایش بیش از صد درصدی اعتبارات استانی شهرداری شهر اسدآباد

فرماندار اسدآباد هم از افزایش بیش از صد درصدی اعتبارات استانی شهرداری شهر اسدآباد اطلاع داد و گفت:سال جاری با توصیه استاندار همدان و پیگیری نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در کمیته برنامه ریزی اعتباری افزون بر هفت میلیارد و 686 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به شهرداری شهر اسدآباد اختصاص یافت که این مقدار اعتبار نسبت به سال گذشته با افزایش بیش از صد درصدی همراه بود.

سعید کتابی مقدار اعتبار استانی سال گذشته شهرداری شهر اسدآباد را دو میلیارد و 900 میلیون تومان برشمرد و افزود: با توجه به افزایش اعتبارات شهرداری در حال حاضر شهرداری اسدآباد دارای چندین پروژه حائز اهمیت و ضروری بوده که مورد مطالبه مردم است.

وی افزود: پارک بانوان،جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، توجه به پاکیزگی شهر، نگاه متوازن به تمام منطقه ها شهر، مرکز معاینه فنی خودروهای سبک، نصب دوربین پایش تصویر، نگاه ویژه به مسائل ترافیکی، توجه به فضای سبز، احداث سینما، توجه به مسائل فرهنگی اجتماعی از جمله مطالبات از شهردار تازه شهر اسدآباد خواهد بود.

در انتها در حکمی شاهین کلانتری بنگر به عنوان شهردار تازه شهر اسدآباد انتخاب و از زحمات علیرضا فعله گری شهردار سابق این شهر قدردانی شد.

به علت ابتلای شهردار سابق به کرونا، وی در این مراسم حضور نداشته و با ارسال فایل صوتی خود به خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از تمامی شهروندان و مسئولان شهرستان و استان که وی را در دو سال گذشته کمک دادند قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگاران،شاهین کلانتری بنگر شهردار تازه اسدآباد متولد 1349 از بابل دارای مدرک تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته عمران بوده و سوابقی چون شهردار ناحیه 2منطقه 22 تهران، معاون مدیر کل نظارت و ارزیابی شهرداری تهران، شهردار شهرستان ملارد، رئیس حوزه نظارتی منطقه ها 1-2-3-4شهرداری تهران، رئیس بازرسی منطقه 14 تهران، مدیرکل بازرسی امور بین الملل و رسیدگی شکایات سازمان عمران کشور، مشاور امور عمرانی مرکز بازرسی و رئیس اداره بازرسی شهرداری ها و سازمان های وابسته به وزارت کشور، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران، عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران(پایه یک)، سرپرست گروه نظارت بر امور عمرانی ترافیکی منطقه ها شهرداری تهران، کارشناس متخصص نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1169

به "شاهین کلانتری بنگر سکان شهرداری اسدآباد را در دست گرفت" امتیاز دهید

1 کاربر به "شاهین کلانتری بنگر سکان شهرداری اسدآباد را در دست گرفت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین کلانتری بنگر سکان شهرداری اسدآباد را در دست گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید