سیدصالحی: مسائل استقلال تکراری و لوث شده است، مجیدی به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد

به گزارش طرفداران رونالدو، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که مسائل استقلال تکراری شده است و باید فکری به حال ساختار مدیریت باشگاه کرد.

سیدصالحی: مسائل استقلال تکراری و لوث شده است، مجیدی به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد

سیدمهدی سیدصالحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره رجحان 2 بر یک استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال، گفت: تراکتور، تیم سال های قبل نیست و از نظر ساختاری و فوتبالی نسبت به گذشته خیلی افت نموده است. بازی چندان دلچسبی نبود. استقلال با سیستم همیشگی 2-5-3 وارد زمین شد و تیم کریمی هم سعی در استفاده از لایه های دفاعی و نفوذ از عمق خط دفاع استقلال داشت. بازی زیاد چنگی به دل نزد، هر چند در نیمه نخست استقلال یکی دو موقعیت داشت که اخباری بسیار خوب کار کرد.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم طبیعی بود استقلال بالا بازی کند. این تیم توانست از اشتباه خط دفاعی تراکتور و سرعت مهدی قایدی استفاده کند و دو گل بزند. بازی در مجموع تاکتیکی نبود. تراکتور از اول فصل، مسائل زیادی در خط دفاعی داشت که هنوز برطرف نشده است.

مهاجم پیشین استقلال در مورد اظهارات فرهاد مجیدی پس از بازی در رابطه با عدم توجه مدیران باشگاه به تیم گفت: این قضیه برای سال جاری نیست. استقلال چند سال است که شرایط مدیریتی مناسبی ندارد و از این مسئله ضربه خورده است. به اسم مثال، در فصل گذشته کاری کردند فرهاد مجیدی استعفا کند و قهرمانی حذفی را از دست دادند. در لیگ قهرمانان آسیا هم کارآیی نداشتند. فصل جاری هم شرایط طوری رقم خورد که محمود فکری 20 روز مانده به آغاز لیگ اضافه شد و فرصت کافی نداشت. مسائل استقلال تکراری و لوث شده است. باید فکری به حال ساختار مدیریتی استقلال گردد تا بازیکنان بدانند پشت و پناهی دارند. مجیدی یک نفره نمی تواند کاری انجام دهد. فشار روی او زیاد است و اگر هم حرفی زده گردد، گوش شنوایی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1064

به "سیدصالحی: مسائل استقلال تکراری و لوث شده است، مجیدی به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدصالحی: مسائل استقلال تکراری و لوث شده است، مجیدی به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید