سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران کاهش یافت

به گزارش طرفداران رونالدو، دیجیاتو نوشت: طبق گزارش ماه فوریه، رتبه اینترنت ثابت و موبایل در لیست اسپیدتست به ترتیب کاهش 1 و 5 پله ای داشته است.

سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران کاهش یافت

اسپیدتست ماهانه گزارشی درباره سرعت اینترنت ثابت و موبایل در دنیا و کشورهای مختلف منتشر می نماید و حالا در جدیدترین گزارش آن برای ماه فوریه 2023، سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران کاهش یافته که باعث افت رتبه کشورمان در لیست این مرجع هم شده است.

در گزارش اسپیدتست برای فوریه 2023، میانگین سرعت اینترنت موبایل و ثابت در دنیا افزایش داشته است. سرعت اینترنت ثابت از 76.34 مگابیت بر ثانیه گزارش قبلی، به 78.62 مگابیت بر ثانیه رسیده است. در بخش اینترنت موبایل هم با افزایش سرعت روبه رو هستیم و این سرعت از 37.98 مگابیت بر ثانیه گزارش قبلی، به 39.77 مگابیت بر ثانیه افزایش یافته است.

سرعت اینترنت ثابت و موبایل در ایران

در ماه فوریه، سرعت اینترنت در کشورمان هم در بخش اینترنت ثابت و هم موبایل کاهش را تجربه نموده، البته این کاهش چندان چشمگیر نیست. با وجود کاهش اندک سرعت، رتبه ایران در لیست اسپیدتست کاهش داشته است. رتبه اینترنت ثابت و موبایل در لیست اسپیدتست به ترتیب کاهش 1 و 5 پله ای داشته است.

طبق گزارش اسپیدتست، سرعت اینترنت موبایل در ایران در ماه فوریه به 35.03 مگابیت بر ثانیه رسیده که نسبت به 35.87 مگابیت بر ثانیه گزارش قبلی، کمی کاهش داشته است. حالا اینترنت موبایل ایران در رتبه 61ام لیست قرار گرفته است.

میانگین سرعت اینترنت موبایل و ثابت ایران فوریه 2023

در بخش اینترنت ثابت هم با کاهش سرعت روبه رو هستیم، اما این کاهش سرعت کمتر است. سرعت اینترنت ثابت در ایران در ماه فوریه به 11.27 مگابیت بر ثانیه رسیده که کاهش اندکی را نسبت به 11.44 مگابیت بر ثانیه گزارش قبلی نشان می دهد. بااین حال همین کاهش اندک باعث شده رتبه کشورمان در لیست یک پله کاهش یابد و در رتبه 147ام قرار بگیرد.

در سطح دنیا، سنگاپور همچنان بالاترین سرعت اینترنت ثابت را در اختیار شهروندانش قرار می دهد. سرعت اینترنت ثابت در این کشور به 237.15 مگابیت بر ثانیه می رسد. در رتبه دوم چین با یک پله صعود و سرعت 226.77 مگابیت بر ثانیه به چشم می خورد. در رتبه سوم هم موناکو با چهار پله صعود قرار گرفته است.

سریع ترین اینترنت ثابت و موبایل دنیا فوریه 2023

در بخش اینترنت موبایل، همچنان امارات متحده عربی در رتبه اول قرار گرفته است و سرعت 179.61 مگابیت بر ثانیه را در اختیار شهروندان خود قرار می دهد. در رتبه دوم قطر به چشم می خورد و در رتبه سوم هم کره جنوبی با سرعت 138.46 مگابیت بر ثانیه خودنمایی می نماید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 فروردین 1402 بروزرسانی: 9 فروردین 1402 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1553

به "سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید