زمان عجیب آماده شدن استادیوم آزادی اعلام شد

به گزارش طرفداران رونالدو، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در هفته اول لیگ بیست و سوم در شرایطی برگزار گردید که به علت آنچه آماده نبودن استادیوم آزادی عنوان شد، تماشاگران از حضور در استادیوم محروم شدند.

زمان عجیب آماده شدن استادیوم آزادی اعلام شد

با این حال پرسش در خصوص شرایط این استادیوم که محل برگزاری ملاقات های خانگی استقلال و پرسپولیس است، این است که بالاخره چه زمانی دیدنگران می توانند با حضور در آزادی ملاقات تیم شأن را از نزدیک دیدن نمایند.

عسگری سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با بیان این که مسئولان باشگاه پرسپولیس اقدامی برای تنظیم قرارداد و اجاره استادیوم انجام نداده اند گفت: ابتدا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید درخواست استفاده از این استادیوم را مطرح نمایند و بعد قرارداد همکاری منعقد گردد و براساس برنامه ای که آن ها می دهند تکلیف استفاده از استادیوم تعیین گردد.

وی با بیان این که در حال حاضر این استادیوم ظرفیت پذیرایی از 50 هزار دیدنگر را دارد گفت: برای حضور دیدنگران در استادیوم باشگاه های استقلال و پرسپولیس باید نامه نگاری نمایند تا مراحل اداری کار ها انجام گردد.

این مقام مسئول که صحبت هایش شفافیت لازم را نداشت و بر ابهامات حضور دیدنگران هم اضافه کرد در خصوص زمان آماده شدن استادیوم آزادی گفت: برای این که بتوانیم همزمان با برگزاری بازی های لیگ، بازسازی استادیوم را هم انجام دهیم، فازبندی نموده ایم که مرحله به مرحله کار بازسازی استادیوم پیش خواهد رفت.

عسگریان در خصوص زمان آماده شدن استادیوم آزادی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده فاز اول این استادیوم آذرماه سالجاری آماده بهره برداری خواهد شد.

وی که اظهارات متفاوتی در خصوص زمان تکمیل استادیوم و ورود دیدنگران به استادیوم داشت، در انتها به طور تعیین نگفت که دیدنگران از چه زمانی می توانند با حضور در آزادی ملاقات تیم خود را از نزدیک دیدن نمایند.

کد خبر 5858765

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1402 بروزرسانی: 20 مرداد 1402 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1607

به "زمان عجیب آماده شدن استادیوم آزادی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان عجیب آماده شدن استادیوم آزادی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید