دورتموند 5 ، فرایبورگ 1؛ آتش بازی با همکاری داهود و هالند

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرگزاری خبرنگاران- یکی از حساس ترین بازی های هفته، در زیگنال ایدونا پارک برگزار گردید و به سود دورتموند به انتها رسید.

دورتموند 5 ، فرایبورگ 1؛ آتش بازی با همکاری داهود و هالند

به گزارش خبرنگاران، نبود شلوتربک به شدت به تیم اشترایش ضربه زد و تیم روزه رحم نکرد. بازیکنان زردپوش دو بار روی هوا و سه بار هم روی زمین پیروز شدند گلزنی نمایند.

توضیح گل ها:

دورتموند 1-0 فرایبورگ؛ توماس مونیه: کرنر ارسال یولیان برانت با ضربه سر مونیه وارد دروازه حریف شد.

دورتموند 2-0 فرایبورگ؛ توماس مونیه: دقیقا سناریوی گل اول؛ تنها تفاوت ارسال توپ بود که از سمت راست انجام شد.

دورتموند 3-0 فرایبورگ؛ ارلینگ هالند: بلینگام توپگیری کرد، پاسش به مدافع فرایبورگ خورد و به هالند رسید تا او در مصاف تک به تک اوپهوف را مغلوب کند.

دورتموند 3-1 فرایبورگ؛ ارمدین دمیروویچ: شوت هولر را کوبل به طرزی ناقص دفع کرد و در ریباند دمیروویچ اختلاف را به دو گل رساند.

دورتموند 4-1 فرایبورگ؛ ارلینگ هالند: به مانند صحنه گل سوم، این بار داهود توپگیری کرد و هالند را در موقعیت تک به تک قرار داد و این گونه گل چهارم به ثمر رسید.

دورتموند 5-1 فرایبورگ؛ محمود داهود: شولتز از چپ حرکت کرد و داخل محوظه جریمه توپ را به داهود رساند. ضربه تماشایی او دروازه فرایبورگ را برای بار پنجم فرو ریخت.

ارلینگ هالند بعد از درخشش و بریس مقابل فرایبورگ در خصوص آینده اش صحبت کرد. به نقل از فابریتزیو رومانو، ستاره نروژی خط حمله دورتموند در مصاحبه با Jan Aage Fjortoft گفت: خب من طی 6 ماه اخیر به احترام باشگاه و طرفداران، نمی خواستم چیزی بگویم اما حالا دورتموند به من فشار می آورد که در خصوص بعضی مسائل تصمیم گیری کنم... اما من فقط می خواهم فوتبال بازی کنم. این یعنی اینکه احتمالاً به زودی باید در خصوص آینده ام تصمیم گیری کنم. فشار زیادی از جانب باشگاه احساس می کنم، بنابراین الان وقت تصمیم گیری است.

این چیزی است که آنها می خواهند. یعنی همه چیز الان باید تعیین گردد. من از اول گفته بودم که می خواهم روی فوتبال تمرکز کنم چون در این صورت در برترین فرم خود خواهم بود. حالا چیزهای دیگری به ذهنم فشار می آورد. هر تصمیمی که بگیرم الان اعلام نخواهم کرد چون در دوره ای سخت میان بازی های زیاد قرار داریم.

در هفته های اخیر شایعات بسیاری درباره مقصد احتاقتصادی هالند در فصل آینده به گوش رسیده و از باشگاه های بسیاری نام برده شده است. پیش از این مینو رایولا، مدیربرنامه این بازیکن، مدعی شده بود که چهار باشگاه رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و بایرن مونیخ شانس اصلی جذب این بازیکن به حساب می آیند. بند فسخی در قرارداد این ستاره نروژی با بروسیا دورتموند وجود دارد که به او اجازه می دهد در پنجره جابجایی تابستانی با پرداخت 75 میلیون یورو از این تیم جدا گردد.

هفته پیش روزنامه انگلیسی میرر روی جلد اولش مدعی شده که این بازیکن نروژی پیشنهاد سیتی و منچستریونایتد را رد نموده و انتخاب آینده او به طور قطع رئال مادرید خواهد بود. همین موضوع باعث شده که منچستری ها از رقابت برای جذب این بازیکن کناره گیری نمایند و در فکر ارائه پیشنهاد دیگری برای این بازیکن نباشند چون بازیکن شماره 9 دورتموند تصمیمش را برای بازی با پیراهن رئال گرفته است.

ساعاتی پیش اما آاس ادعا کرد پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در خصوص خرید ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند کاملا مصمم است. او از مدیران باشگاه انگلیسی خواسته نهایت کوشش خود را برای خرید این بازیکن انجام دهند. با این حال هالند خودش تصمیم دیگری دارد و به مدیر برنامه اش، مینو رایولا گفته مقدمات توافق با رئال مادرید را هر چه سریعتر فراهم کند. قدرت اقتصادی منچسترسیتی به پشتوانه مالکان اماراتی می تواند سناریو را در این زمینه تغییر دهد چون رئال مادرید نمی تواند وارد رقابت اقتصادی با باشگاه ثروتمند انگلیسی گردد. باید دید در نهایت هالند فصل بعد را در چه تیمی توپ خواهد زد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1419

به "دورتموند 5 ، فرایبورگ 1؛ آتش بازی با همکاری داهود و هالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورتموند 5 ، فرایبورگ 1؛ آتش بازی با همکاری داهود و هالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید