دانشجویان محمد، مسیح کردستان را می خوانند

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگاران ، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، زندگی نامه داستانی شهیدمحمد بروجردی، به قلمنصرت الله محمودزاده، را دومین کتاب منتخب از چهارمین دوره مسابقات کتابخوانی هشت بهشت برای دانشجویان انتخاب نموده است.

دانشجویان محمد، مسیح کردستان را می خوانند

دانشجویان سراسر کشور می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی Bookrc.ir روز آدینه 26 خردادماه 1402 از ساعت 9 تا 24 در این مسابقه کتابخوانی به صورت برخط شرکت و با یکدیگر رقابت نمایند.

کتابمحمد،مسیح کردستان، زندگی نامه داستانی شهیدمحمد بروجردی،به قلمنصرت الله محمودزاده، دومین کتاب منتخب از چهارمین دوره مسابقات دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت شد.

بزرگ ترین ویژگی شهید محمد بروجردی، شناخت دقیق اقتضائات زمان و عمل به هنگام بود. او با توجه به ارتباطات عمیقی که با کانون اسلام یعنی روحانیت داشت توانسته بود تکالیف خود را به درستی دریافته و بر اساس آن عمل کند، اما در این عرصه نیز آن چه قابل تأمل است اقدام و عمل به هنگام است که نشان دهنده روحیه با ثبات بروجردی است و این برجستگی او را از همگنان خود ممتاز می کرد.

نسخه الکترونیکی کتاب محمد، مسیح کردستان، در پلتفرم فیدیبو موجود است. ثبت نام در سایت، برای شرکت در مسابقه الزامیست.

دانشجویان علاقه مند کتابخوانی می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی Bookrc.ir روز آدینه 26 خردادماه 1402از ساعت 9 تا 24 در این مسابقه کتابخوانی به صورت برخط شرکت و با یکدیگر رقابت نمایند.

به دانشجویان برگزیده این دوره از مسابقات جوایز 5 میلیون ریالی اهدا می گردد.

هم چنین دانشجویان علاقه مند کتابخوانی می توانند در کانال ایتا مسابقات کتابخوانی هشت بهشت به شناسه FJUTBookRC@ عضو شوند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1585

به "دانشجویان محمد، مسیح کردستان را می خوانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان محمد، مسیح کردستان را می خوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید