حضور نویسنده گریز از سال صفر در میان نوجوانان شهر نو امیرکبیر اراک

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگاران در اراک، نشست انجمن نویسندگان نوجوان روشنا به مناسبت هفته فرهنگی شهر نو امیر کبیر با حضور حسین قربانزاده خیاوی نویسنده و منتقد ادبی برگزار گردید.

حضور نویسنده گریز از سال صفر در میان نوجوانان شهر نو امیرکبیر اراک

این نشست به همت مرکز آفرینش های ادبی استان باهمکاری شرکت توسعه و عمران شهر امیرکبیر با حضور احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوان استان، صفی خانی معاون پژوهشی دانشگاه اراک، مربیان فرهنگی و ادبی و اعضای مراکز کانون اراک و داودآباد در شهر تازه امیرکبیر برگزار گردید.

اعضای انجمن ادبی، فاطمه داودآبادی،مهدی کشاورز و رویا احمدی دراین نشست به خوانش داستان پرداخته و داستان های خوانده شده به وسیله اعضای حاضر و کارشناس برنامه مورد نقد وبررسی نهاده شد.

حسین قربانزاده نویسنده گریز از سال صفر ضمن اشاره به اهمیت شخصیت پردازی در داستان درباره راه های پیدا کردن سوژه های مجذوب کننده داستانی، اهمیت باور پذیری و رعایت منطق داستانی، راههای ایجاد کشمش وتعلیق در داستان توضیحاتی را ارائه کردند.

کتاب گریز از سال صفر روایتی از 300 سال آینده است که بشر فضا را تسخیر اما زمین را تخریب نموده است. این رمان نخستین جلد از سه گانه علمی تخیلی خاک خوارها و نخستین اثری است که برای نوجوانان بالای 15 سال منتشر شده است

قربانزاده تا به امروز کتاب های متعددی برای نوجوانان نوشته و کتاب رد انگشت های اصلی او نیز تا کنون برنده سه جایزه ادبی شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 29 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1573

به "حضور نویسنده گریز از سال صفر در میان نوجوانان شهر نو امیرکبیر اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نویسنده گریز از سال صفر در میان نوجوانان شهر نو امیرکبیر اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید