جلالی: از این همه بدشانسی کلافه شدم، تیم ما نگران بازی می نماید

به گزارش طرفداران رونالدو، سرمربی نساجی علی رغم شکست برابر تراکتور، از عملکرد بازیکنانش مقابل این تیم تقدیر کرد.

جلالی: از این همه بدشانسی کلافه شدم، تیم ما نگران بازی می نماید

به گزارش خبرنگاران، مجید جلالی سرمربی نساجی پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر تراکتور گفت: معمولا بازی هایی می گردد که این همه موقعیت داشته باشد اما بازی را از دست دهد. در 5 بازی اخیر برابر ذوب آهن، آلومینیوم، استقلال، گل گهر و تراکتور خوب بازی کردیم و نتیجه نگرفتیم. از این همه بدشانسی کلافه ام. بازیکنان خیلی پیشرفت نموده اند و خیلی بهتر از گذشته بازی می نمایند اما نمی دانم چرا راحت موقعیت ها را از دست می دهیم. در کل این بازی ما 2 گل از تراکتور خوردیم در حالی که فکر نکنم تراکتور 2 موقعیت داشت. ما 8 شانس گلزنی داشتیم اما قدر ندانستیم.

جلالی اضافه نمود: ما وقت زیادی نداریم و شرایطمان در جدول مناسب نیست و باید امتیازها را جمع کنیم. باید این دوره سخت تمام گردد. این که ما خوب بازی می کنیم، نشان می دهد می توانیم به امتیازگیری هم برسیم و امیدوارم این اتفاق زودتر رخ دهد.

جلالی درباره مشکل تمام نمایندگی تیمش گفت: بازیکنان در طول بازی، فداکارانه می دوند و زحمت می کشند. مقابل تراکتور که یکی از تیم های خوب مملکت است، به این زیبایی بازی کردیم. ما گل اول را به ثمر رساندیم و بازی دست ما بود اما یک نفر وظیفه اش را انجام نداد و گل مساوی را خوردیم. تیم ما نگران بازی می نماید.

جلالی درباره عملکرد داوران گفت: از کمیته داوران می خواهم به خاطر شرایط تیم ما، از داوران آزمایشی و کم تجربه استفاده ننمایند و از داوران باتجربه استفاده کند. داور وقتی منصفانه قضاوت کند، من درک می کنم اما اگر این گونه نباشد، انتظار نداشته باشید جلوی خودم را بگیرم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 838

به "جلالی: از این همه بدشانسی کلافه شدم، تیم ما نگران بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: از این همه بدشانسی کلافه شدم، تیم ما نگران بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید