جزیره کبوتر کوش آداسی، جاذبه ای دیدنی در ترکیه

به گزارش طرفداران رونالدو، کسانی که به ترکیه سفر نموده اند و به خوبی با گوشه گوشه آن آشنایی دارند می دانند کوش آداسی کجاست و چه عجایبی در آن پنهان شده است. کوش آداسی یکی از شهر های ساحلی کشور ترکیه است و در استان آیدین قرار گرفته و با مرکز این استان نیز حدود 70 کیلومتر فاصله دارد.

جزیره کبوتر کوش آداسی، جاذبه ای دیدنی در ترکیه

همه چیز در این شهر آماده است تا شما از سفر به آن احساس خوبی داشته باشید و ملاقات از این شهر به یکی از زیباترین و به یادماندنی ترین خاطرات شما تبدیل شود. البته برای آنکه بتوانید خاطره ای فراموش نشدنی از رفتن به ترکیه برای خود بسازید باید با همه شهرهای این کشور و جاذبه های دیدنی که در آن وجود دارد به خوبی آشنا باشید و برای بازدید از هر یک برنامه ریزی داشته باشید. بنابراین سعی کنید نه تنها در سفر به ترکیه بلکه در سفر به دیگر کشورها نیز بدون آگاهی و شناخت کافی در آن قدم نگذارید.

کوش آداسی با دستانی پر خود را آماده نموده است تا شما از حضورتان در این شهر احساس خستگی و دلزدگی نداشته باشید. از جاذبه های دیدنی و جزایر اطراف آن گرفته تا خوراکی ها و غذاهایی که در این شهر می توانید طعم آنها را تجربه کنید، همه چیز آماده است تا شما لحظاتی وصف ناپذیر و بی نهایت دل انگیز از رفتن به کوش آداسی برایتان باقی بماند.

یکی از جاهایی خصوصا پرنده دوستان بسیار تمایل دارند از آن دیدن نمایند، جزیره کبوتر در کوش آداسی است. این جزیره در فصل هایی که پرندگان در حال مهاجرت هستند بی نهایت زیبا و دیدنی است و رفتن به آن و بازدید از آن برای کسانی که به پرنده ها علاقه زیادی دارند، می توانید بسیار جالب توجه و هیجان انگیز باشد.

شما میتوانید تورهای لحظه آخری ترکیه مثل تور ازمیر، تور استانبول، تور کوش آداسی و … را در هر ساعتی از شبانه روز از سایت خبرنگاران آنلاین رزرو کنید.

جزیره کبوتر کجاست؟

برای آنکه بتوانید از جزیره کبوتر دیدن کنید باید خود را به شهر کوش آداسی، ساحل کوش آداسی و جزیره کبوتر برسانید. این جزیره، زیبایی های بی نظیر و قابل توجهی را در خود پنهان نموده تا بتواند نام و آوازه خود را در ذهن شما ثبت کند.

چرا توصیه می کنیم از جزیره کبوتر دیدن کنید؟

دلیل آنکه به شما توصیه می کنیم از جزیره کبوتر در کوش آداسی دیدن کنید، به پرندگانی باز می شود که در طی جهت مهاجرت خود در این جزیره توقف می نمایند. اگر بتوانید برنامه سفر خود را به نحوی تنظیم کنید که در فصل مهاجرت پرندگان در این جزیره حضور داشته باشید می توانید صحنه هایی بسیار زیبا و چشم نواز را مشاهده کنید. در این جزیره انواع و اقسام پرنده ها با رنگ ها و شکل های متفاوت، صحنه ای بسیار دیدنی و تماشایی را به وجود می آورند.

البته تنها حضور پرنده ها نیست که باعث شده این جزیره در نظر بسیاری از گردشگران زیبا و چشم نواز به نظر آید. حتی زمانی که هیچ پرنده ای در آن وجود ندارد، جزیره کبوتر با آن ساحل آرام و زیبایش می تواند مسافرت به ترکیه را به یکی از به یادماندنی ترین سفرهای شما در طول دوران عمرتان تبدیل شود.

دیدن غروب آفتاب در این جزیره نیز می تواند یکی از وقایع به تکرار نشدنی زندگی تان تبدیل شود. حتی تصور آنکه در ساحل ایستاده اید و در حال تماشای صحنه پنهان شدن خورشید هستید، برای اغلب ما بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی است. این صحنه را با رفتن به جزیره کبوتر کوش آداسی می توانید با چشمان خود مشاهده کنید.

نشستن در ساحل آرام و دنج این جزیره و نگاه کردن به امواج دریا که به آرامی بر روی هم می لغزند نیز از دیگر کارهایی است که امکان آن در این ساحل برای شما فراهم شده است. بعد از یک پیاده روی مختصر به کافه هایی که در این ساحل این جزیره وجود دارند رفته و با خوردن یک نوشیدنی خنک، لحظات خود را خاطره انگیز تر کنید.

قدمت و پیشینه جزیره کبوتر کوش آداسی

نگاهی که امروزه به جزیره کبوتر می شود، با نگاه و استفاده ای که در گذشته از آن می شد تفاوت های زیادی نموده است. باستان شناسان تاریخچه و قدمت این جزیره را به زمان عثمانی ها نسبت می دهند و گفته می شود که در آن موقع این جزیره به عنوان محلی برای دفاع در برابر حمله های دشمن مطرح بوده است. شاهد این ادعا نیز قلعه ای است که با ارتفاع 3 متر در اطراف این جزیره ساخته شده است.

این قلعه توسط فردی به نام الیاس آقا ساخته و در طراحی و پیاده سازی آن نیز هنر زیادی به کار گرفته شده است. کسانی که به این جزیره سفر نموده اند به وجود یک راه باریک از ساحل کوش آداسی به جزیره کبوتر صحبت می نمایند.

در زمان عثمانی ها این راه وجود نداشت و بعد ها دولت برای آنکه رفت و آمد به این جزیره را راحت تر و ساده تر کند این راه باریک را احداث نموده است. جزیره کبوتر در زمانی عثمانی ها به جزیره پرندگان مشهور بود، اما با گذشت زمان به جزیره کبوتر تغییر نام داد.

جذابیت های جزیره کبوتر

هنگام ورود به این جزیره، قایق های تفریحی موجود در ساحل جزیره کبوتر توجه شما را به خود جلب خواهد نمود. اگر فصل، فصل مهاجرت پرنده ها باشد این قایق ها شما را با خود به تماشای پرنده ها می برند و شما می توانید از نزدیک آنها را مشاهده کنید. تماشای ساحل زیبای کوش آداسی و غروب آفتاب در این منطقه عکسی است که تا آخر عمر از حافظه شما پاک نخواهد شد.

از دیگر موارد جذاب این جزیره می توان به قلعه سنگی اشاره نمود. همان طوری که در خطوط بالاتر به آن اشاره نمودیم این قلعه سنگی به دست الیاس آقا ساخته شده و قدمت زیادی دارد. البته تنها قدمت و پیشینه زیاد این قلعه نیست که شما را مجذوب خود می نماید. نورپردازی های زیبایی که در شب شاهد آن خواهید بود از دیگر مواردی است که باعث شده گردشگران و گردشگر ها به رفتن این جزیره تمایل زیادی نشان داده و بازدید از آن را در برنامه سفر خود جای دهند.

در بازدید از قلعه تنها به نگاه کردن به بیرون آن اکتفا نکنید. داخل قلعه نیز زیبایی های خاص خود را دارد که از جمله می توان به وجود یک اسکلت فسیل در آن اشاره نمود. تمام اطلاعات و جزئیات مربوط به این اسکلت در کنار آن نوشته شده است که برای شناخت پیشینه و قدمت این اسکلت خوب است آن را مطالعه کنید.

در نزدیکی این جزیره مجموعه هلنیستی پرین، پارک کوش آداسی و بندر کوش آداسی نیز قرار گرفته است و شما علاوه بر بازدید از این جزیره می توانید به ملاقات آنها نیز بروید و سفر خود را تکمیل کنید.

امکانات جزیره کبوتر در کوش آداسی

برای کسانی که تمایل دارند در کمترین فاصله با این جزیره اقامت داشته باشند، دولت ترکیه چندین هتل لوکس و زیبا را فراهم نموده است. از جمله این هتل ها می توان به هتل ایلیادا، هتل سوزر، اوزکا و مارینا اشاره نمود. در این هتل ها بهترین شرایط فراهم شده است تا بتوانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

از دیگر امکاناتی که در نزدیکی جزیره کبوتر وجود دارد می توان به رستوران لیمان، یانی بالیک، دریم فود استیشن و برگر کینگ اشاره نمود. این رستوران ها با ارائه غذای با کیفیت و خوش طعم به خوبی می توانند حس گرسنگی شما را از بین ببرند.

ازمیراستانبولترکیهکوش آداسی

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 785

به "جزیره کبوتر کوش آداسی، جاذبه ای دیدنی در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره کبوتر کوش آداسی، جاذبه ای دیدنی در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید