جدال اراذل های سابقه دار روی سکو ها با طرفداران استقال جلوی بازیکنان و نکونام

به گزارش طرفداران رونالدو، نخستین تمرین استقلال با جواد نکونام، با درگیری لیدر ها با طرفداران استقلال روی سکو ها جنجال به پا کرد.

جدال اراذل های سابقه دار روی سکو ها با طرفداران استقال جلوی بازیکنان و نکونام

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آبی های مرکز تمرینات آماده سازی خود برای فصل نو فوتبال ایران را شروع کردند.

تمرینی که ابتدا قرار بود روز گذشته شروع گردد، اما بنا بر صلاح دید باشگاه برای تسهیل در حضور اصحاب رسانه و تماشاگران استقلال، این تمرین به امروز موکول شد که با جنجال عجیبی همراه شد.

شعار طرفداران استقلال علیه مدیریت باشگاه باعث شد گروهی از لیدرهای تیم به همراه چند اراذل سابقه دار روی سکوها حاضر شوند و به ضرب و شتم طرفداران آبی ها بپردازند.

یکی از اوباش سابقه دار با چند تن از همراهانش اجازه حضور در تمرین استقلال و حتی روی نیمکت استقلال در تمرین را پیدا کرد. او و همراهانش در اواسط تمرین که قریب به اتفاق طرفداران علیه حجت کریمی شعار می دادند، روی سکوها رفت و با چند تن از طرفداران روی سکوها درگیر شد و با آنها به کتک کاری پرداخت.

چنین بی نظمی در جلسه اول تمرینی استقلال که به نوعی معارفه نکونام هم محسوب می شد، در شرایطی رخ داد که به سادگی قابل کنترل بود و می شد که این افراد، به تمرین استقلال، راه پیدا نکنند. حضور این افراد، کام طرفداران استقلال را تلخ کرد و مطمئنا مقصران، مسئولان باشگاه هستند که این افراد را راه می دهند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1402 بروزرسانی: 9 تیر 1402 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1591

به "جدال اراذل های سابقه دار روی سکو ها با طرفداران استقال جلوی بازیکنان و نکونام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال اراذل های سابقه دار روی سکو ها با طرفداران استقال جلوی بازیکنان و نکونام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید