تولید 140 دقیقه مستند کوتاه با هدف معرفی جاذبه های گردشگری استان مرکزی

به گزارش طرفداران رونالدو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از انعقاد قرارداد تولید و پخش 140 دقیقه فیلم مستند با همکاری صداوسیمای مرکز استان خبر داد.

تولید 140 دقیقه مستند کوتاه با هدف معرفی جاذبه های گردشگری استان مرکزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، علیرضا ایزدی گفت: این برنامه شامل معرفی بخش های مختلف گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی به منظور معرفی توانمندی ها و پتانسیل های مختلف استان تهیه می شود و طی سال 99 از صداوسیما مرکز استان پخش خواهد شد.

او اضافه نمود: معرفی محوطه های تاریخی استان، اثر جهانی قنات ابراهیم آباد، معرفی کارگاه های تولیدی صنایع دستی و آثار فاخر و مهم و شاخص استان، آگاه سازی عموم مردم در خصوص تورهای غیرمجاز و آگاه سازی در نگهداری و حفظ زیست محیطی تالاب میقان و معرفی مسیرهای گردشگری و جاذبه های کمتر شناخته شده استان ازجمله برنامه های تولیدی خواهد بود.

او گفت: تولید این مجموعه مستندها برای 12 شهرستان استان با اضافه شدن به این برنامه ها معرفی آداب و سنن استان، بازی هایی بومی محلی و رویکردهایی نظیر گردشگری ورزشی، نیز در برنامه ها گنجانده خواهد شد.

ایزدی با اعلام این خبر گفت: این مستندها در مدت زمان 15 دقیقه با تصویری برداری جذاب برای پخش از شبکه صداوسیمای استان تولید می شود.

او شرح داد: استان مرکزی ظرفیت گردشگری، جاذبه های دیدنی، آثار باستانی و تاریخی بسیاری دارد که می بایست نه تنها به کشور بلکه به جهان معرفی شوند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 283

به "تولید 140 دقیقه مستند کوتاه با هدف معرفی جاذبه های گردشگری استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید 140 دقیقه مستند کوتاه با هدف معرفی جاذبه های گردشگری استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید