برترین برند لوازم التحریر چیست ؟

به گزارش طرفداران رونالدو، خرید لوازم التحریر از ضروری ترین ابزارها برای تحصیل در هر مقطعی است. دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان، معلمان و اساتید مختلف هم از این محصولات استفاده می نمایند. حالا با توجه به احتیاج گسترده ای که در زمینه لوازم التحریر داریم، احتیاج است که شناخت بیشتری از برند های معتبر ایرانی و خارجی داشته باشیم تا قادر باشیم برترین و به صرفه ترین خرید را انجام بدهیم. ما در مقاله آشنایی با برند های معتبر لوازم التحریر سعی داریم در این انتخاب به شما یاری کنیم.

برترین برند لوازم التحریر چیست ؟

برترین برند لوازم التحریر چیست ؟

برند خارجی لوازم تحریر فابر کاستل (Faber-Castell)

این برند به شدت معروف و شناخته شده است و این طور به نظر می رسد که حتی احتیاج به معرفی دوباره نداشته باشد. ما از برندی با سابقه طولانی صحبت می کنیم که حتی شاید پدربزرگ ها و والدین شما نیز از آن خرید داشته اند. باور نکردنی است که این برند آلمانی 260 در زمینه فراوری و پخش لوازم تحریر به سراسر جهان در فعالیت بوده است.

افراد برجسته زیادی از کیفیت لوازم تحریر برند فابر کاستل تعریف و تمجید نموده اند که مشهورترین آن ها نقاش معروف ونسان ونگوک است. ونگوک از مدادهای برند فابر کاستل برای طرح نقاشی های هنرمندانه خود استفاده نموده و آن را این گونه توصیف نموده است که این مدادها قابل قبول ترین سرچشمه سیاهی ها هستند.

محصولات یونی بال

یونی بال Uniball)) در دهه 60 میلادی شروع به طراحی و فراوری انواع نوشت افزار مصرفی و قلم های کاربردی با نوک فلزی و جوهر بسیار روان نمود. پس از پیروزیت بزرگی که مجموعه اتوماتیک و روان نویس یونی بال در سراسر جهان به دست آورد و استقبالی که از قلم ها شد برند یونی بال شروع به طراحی و فراوری نوشت افزارهای کاربردی دیگر مانند انواع ماژیک پوستر، ماژیک صنعتی، ماژیک هایلایت و اتود و لاک غلط گیر نمود و محصولات خود را به سراسر جهان عرضه کرد تا تبدیل به نامی پرآوازه و ماندگار گردد.

محصولات روترینگ

روترینگ ((Rotring یک شرکت آلمانی در زمینه فراوری انواع نوشت افزار و لوازم رسم و مهندسی است که در شهر هامبورگ آلمان قرار گرفته است. شرکت روترینگ برای اولین بار در سال 1928 به عنوان فراوری کننده انواع بیشماری از لوازم التحریر تأسیس شد. در واقع یکی از مواردی که باعث تشخیص اصل بودن کالا می گردد وجود و یا عدم وجود حلقه قرمز رنگ بر بدنه محصولات است! روترینگ از زمان شروع به کار خود تا کنون طیف گسترده ای از لوازم التحریر و نوشت افزار مهندسی را فراوری نموده است که یکی از محصولات مهم و مشهور آن قلم راپید با بیش از 10 قطر نوشتاری است که به همراه لوازم جانبی آن شامل جوهر راپید، محلول شست و شو قلم راپید و ظرف شست و شو عرضه شده است. بعلاوه از دیگر محصولات روترینگ می توان به تخته رسم، کیف تخته رسم، انواع خط کش، شابلون و … اشاره نمود.

برند خارجی لوازم تحریر استدلر (steadtler)

استدلر نیز یک برند آلمانی است و از سال 1662 کار خود را در این زمینه شروع نموده است. استدلر مدت ها یک برند کوچک محلی بود که آوازه آن به خارج از مرزهای آلمان نرسیده بود؛ اما نقطه عطف برای این برند از زمانی شروع شد که در سال 1835 فردی به نام آقای جی اس استدلر تصمیم گرفت آن را به یک کارگاه صنعتی فراوری کند و همین باعث رشد این برند شد.

آیا مدادهای مشکی خود را که با آن ها مشق می نوشتید و در روکشی از رنگ زرشکی به شما عرضه می شد به یاد دارید؟ روی آن ها نام تجاری کمل ثبت شده است. این مدادها یکی از معروف ترین محصولات استدلر به شمار می روند و علاوه بر آن سایر لوازم تحریر نیز مانند اتوماتیک، ماژیک، دفتر و انواع دیگر نوشت افزارهای حرفه ای از مهم ترین محصولات برند استدلر به شمار می روند.

برند سی بی اس

برند سی بی اس یکی از معروف ترین مارک های لوازم تحریر تجاری در زمینه فراوری و عرضه لوازم تحریر است. این برند در سال 1946 تأسیس شد و در حال حاضر محصولات متنوعی از جمله اتوماتیک، مداد، قلم، مداد رنگی، پاک کن، دفتر، دفترچه، بلاک نوشتاری، کاغذ و سایر لوازم تحریر را فراوری و به بازار عرضه می نماید. سی بی اس با توجه به کیفیت بالای محصولات خود، به یکی از برترین برندهای محبوب و معتبر در بین مصرف کنندگان لوازم تحریر تبدیل شده است.

برند خارجی لوازم تحریر اونر (Owner)

اونر (Owner) سال هاست که لوازم التحریر فراوری می نماید. این شرکت کره ای از اعتبار زیادی در بازار های جهانی بهره می برد.

اونر (Owner) یک شرکت کره ای است که درزمینه طراحی و ساخت لوازم التحریر فعالیت می نماید. اونر همیشه سعی نموده تا محصولاتی ارزان همراه با کیفیت ساخت مناسب را به بازار های جهانی عرضه کند؛ درنتیجه لوازم التحریر فراوریی این شرکت کره ای، برای عموم مردم و حتی حرفه ای ها بسیار کاربردی و مناسب است. در نظر داشته باشید که محصولات شرکت اونر در بازار ایران با تنوع بسیار بالایی عرضه می گردد.

اونر نیز یک برند شناخته شده است که مرزهای ملی را شکسته و در سطح جهانی مطرح شده است. دفتر نقاشی فانتزی این برند در ایران بسیار محبوب و پرفروش است و به همین دلیل فروشندگان بسیاری برند اونر را موجود دارند. این برند متعلق به یک شرکت کره ای است که با سابقه و اعتبار زیادی در بازار جهانی فعالیت می نماید. مهم ترین مزیت رقابتی برند اونر قیمت های ارزان در مقایسه با کیفیت بالای آن ها است.

CARAN dACHE

کارن داش یک شرکت سوئیسی است که سابقه ای 100ساله در زمینه فراوری لوازم التحریر اداری، تحصیلی و حرفه ای دارد. کیفیت بالای محصولات این شرکت در بازار های جهانی تضمین شده است.

برند استابیلو (STABILO)

استابیلو یک شرکت آلمانی وبا سابقه بیش از 1/5قرن است ،این شرکت جزء پرطرفدار ترین برند های جهان ست و بسار پیروز در زمینه ساخت انواع اتوماتیک،مداد،هایلایتر و روان نویس ….. است.

EUROPEN

برند: یوروپن (Europen) در سال 1999 میلادی تاسیس شد. این برند اولین فعالیت تجاری مشترک کشور های اروپایی بعد از تشکیل اتحادیه اروپا بود.

یوروپن بیش از 15 سال است که در زمینه طراحی و ساخت اتوماتیک و روان نویس های کلاسیک و حرفه ای، فعالیت گسترده ای در بازار های جهانی به ویژه اروپا انجام می دهد. تمرکز اصلی یوروپن روی طراحی محصولات خاص و منحصر به فرد است. در فهرست محصولات این برند اروپایی، ست های روان نویس و اتوماتیک مخصوص هدیه هم دیده می گردد.

محصولات پارکر

برند پارکر، یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای لوازم تحریر در جهان است که به علت کیفیت بالا و طراحی های لوکس خود معروفیت دارد. محصولات پارکر شامل انواع اتوماتیکها، خودنویس ها و روان نویس هاست که همگی با استفاده از مواد مرغوب و فناوری پیشرفته ساخته می شوند. اتوماتیک پارکر به علت نوشتار روان، قابلیت شارژ مجدد، و طراحی ارگونومیک بسیار محبوب است. این برند با ارائه مدل های متنوع و رنگ های مجذوب کننده، گزینه های مناسبی برای تمامی سلیقه ها و احتیاجها فراهم نموده است. پارکر با بیش از یک قرن تجربه، به عنوان نمادی از نوآوری و اصالت در صنعت نوشت افزار شناخته می گردد.

پلیکان (pelikan)

این شرکت 189 سال پیش (1832 میلادی) در آلمان بنیان گذاری شده است و اکنون دفتر مرکزی آن در سوئیس قرار گرفته است. پلیکان یکی از نام های آشنای لوازم التحریر مخصوصا برای افراد دهه شصت و هفتاد است. از محصولات فراوریی این برند می توان کاغذ کاربن، جوهر، خودنویس، دستگاه تایپ، استامپ پد، ماژیک و انواع کاغذ اداری و حرارتی را نام برد. شرکت پلیکان در پی تبدیل هر احتیاج به یک نوآوری در محصول بوده است. این شرکت همیشه با آنالیز احتیاج بازار سعی داشته تا با ایجاد ارزش آفرینی و احترام به حقوق مشتریان و مصرف کنندگان اسباب رضایت آنها را بگستراند و کیفیت را سرلوحه خود قرار دهد.

معتبرترین برند های لوازم التحریر ایرانی و خارجی

برترین مارک های لوازم تحریر ایرانی و خارجی بستگی به نوع محصول و استفاده ای که از آن می کنید دارد. اما بعضی از مارک های محبوب و با کیفیت عبارتند از:

  • سها (Saha)
  • پارس (Pars)
  • نیک (Nik)
  • آرتا (Arta)
  • شارپی (Sharpie)
  • ایکو (Eco)
  • پنتر (Pentor)
  • کوه نورد (Kuhnavard)
  • همراه (Hamrah)
  • پاکت (Packet)
  • فابر کاستل (Faber-Castell)
  • ستدلر (Staedtler)
  • روترینگ (Rotring)
  • پارکر (Parker)
  • واترمن (Waterman)
  • لامی (Lamy)
  • کاران داش (Caran dAche)
  • مونت بلانک (Montblanc)
  • پلاتینوم (Platinum)
  • پلی کرومو (Pilot)
منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 13 شهریور 1403 بروزرسانی: 13 شهریور 1403 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1651

به "برترین برند لوازم التحریر چیست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برند لوازم التحریر چیست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید