اولین نمایش شهربانو به مادران خطاکار زندانی تقدیم شد

به گزارش طرفداران رونالدو، تهران (پانا) - مریم بحرالعلومی اولین نمایش رسمی فیلم شهربانو در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر را به مادران خطاکار زندانی تقدیم کرد.

اولین نمایش شهربانو به مادران خطاکار زندانی تقدیم شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، مریم بحرالعلومی کارگردان فیلم سینمایی شهربانو در آیین معرفی این اثر در اولین روز برگزاری سی وهشتمین جشنواره دنیای فیلم فجر اولین نمایش این فیلم را به مادران خطاکار زندانی در سراسر دنیا تقدیم کرد و توضیحاتی درباره محتوای دومین فیلم خود ارائه داد.

او اعلام کرد: برای یک فیلمساز هیچ اتفاقی خوشایندتر از تماشای اثرش در سالن سینما همراه با مردم نیست. خوشحالم که چراغ سینما را بار دیگر روشن می بینم و با هم به تماشای شهربانو می نشینیم.

بحرالعلومی اعلام کرد: درباره سوژه فیلم به گفتن این نکته بسنده می کنم که قصه شهربانو از دل جامعه برآمده، دل من را درگیر نموده و امیدوارم به دل شما مخاطبان محترم هم بنشیند.

او اضافه نمود: اولین نمایش رسمی این فیلم را به تمام مادران خطاکار زندانی در سراسر دنیا تقدیم می کنم که همچون شهربانوی قصه ما در کنار خلافکاران در زندان ها هستند و برای تک تک آنها آرزوی بخشش از سوی مردم، قانون و جامعه و همچنین آرزوی آزادی دارم.

کارگردان شهربانو که پیش از این با فیلم اولش پاسیو در جشنواره دنیای فیلم فجر حضور داشته و سیمرغ بهترین کارگردانی بخش جلوه گاه شرق این جشنواره را از آن خود نموده است، اظهار کرد: به عنوان فیلمسازی که در ابتدای راه هستم، از حضور دوباره در رقابت جشنواره دنیای فیلم فجر خوشحالم. برای فیلم شهربانو زحمات زیادی کشیده شده و امیدوارم توانسته باشیم حرف هایی را که لازمه سوژه ای اینچنین چالشی است، به آرامی اما جسورانه مطرح کنیم.

اولین نمایش این فیلم در جشنواره دنیای فیلم فجر روز چهارشنبه 5 خرداد، در سالن شماره 6 پردیس سینمایی چارسو بود که با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه شد.

شهربانو روز شنبه 8 خرداد ساعت 17:20 در سالن شماره یک پردیس سینمایی چارسو و روز سه شنبه 11 خرداد ساعت 14:10 در سالن شماره یک پردیس سینمایی آزادی مجددا روی پرده می رود.

علاقه مندان می توانند بلیت این فیلم را 24 ساعت قبل از هر اکران از سایت سینماتیکت تهیه نمایند.

فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، گلاره عباسی، سامان صفاری، محمد ولی زادگان، علی کیان ارثی، ترنم کاظمی و بهرنگ علوی، با حضور یوسف تیموری و صدای افتخاری مه لقا باقری نقش آفرینان شهربانو هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 985

به "اولین نمایش شهربانو به مادران خطاکار زندانی تقدیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین نمایش شهربانو به مادران خطاکار زندانی تقدیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید