انصاری: انگیزه نوجوانان جودو واقعا بالا است

به گزارش طرفداران رونالدو، مدیر تیم نوجوانان جودو گفت: تیم نوجوانان جودو با انگیزه بسیار بالا آماده آغاز رقابت های قهرمانی آسیا و رسیدن به موفقیت است.

انصاری: انگیزه نوجوانان جودو واقعا بالا است

علیرضا انصاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درخصوص حضور تیم نوجوانان جودو در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: در مجموع 9 اردو برای این دوره از مسابقات برگزار کردیم و خوشبختانه شرایط روحی و آمادگی جسمانی نفرات خوب است. برای رسیدن به موفقیت به قرقیزستان آمده ایم و پتانسیل رسیدن به این هدف را نیز داریم.

وی ادامه داد: تیم یک دست و خوبی داریم و همدلی بالایی در میان نفرات وجود دارد. این موضوع یکی از مهم ترین فاکتورهای رسیدن به موفقیت است اما در رده نوجوانان داشتن اعتماد به نفس در روز مسابقه نیز از موضوعات مهم و تاثیرگذار است. این روحیه در تک تک نفرات وجود دارد و امیدوارم در دو روز آینده بتوانند آن را حفظ نمایند.

مدیر تیم نوجوانان جودو گفت: خوشبختانه در کنار مسائل فنی تیم نوجوانان به اذعان مسئولان تیم ملی و فدراسیون و دیگر مربیان از نظم و انضباط خاصی نیز در این دوره برخوردار است که این موضوع واقعا قابل توجه است. اگر از همین رده روی نظم و انضباط نفرات کار کنیم قطعا در آینده تاثیراتش را خواهیم دید. البته به منظور تشویق نفرات در انتها سفر به منظم ترین نفرات جوایزی خواهیم داد.

مسابقات نوجوانان آسیا از فردا در بیشکک قرقیزستان شروع می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 112

به "انصاری: انگیزه نوجوانان جودو واقعا بالا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری: انگیزه نوجوانان جودو واقعا بالا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید