اتاق های مجذوب کننده و خیره کننده برخی هتل ها در جهان

به گزارش طرفداران رونالدو، شاید سفر کردن لذت بخش ترین و در عین حال آموزنده ترین کاری باشد که یک انسان می تواند انجام دهد. بهترین بخش سفر هم، بیرون زدن از خانه، گردش در یک کشور نو و آشنا شدن با مردمان و فرهنگ های نو است. این بخش ها شاید بیشتر برای افراد برون گرا مجذوب کننده باشد.

اتاق های مجذوب کننده و خیره کننده برخی هتل ها در جهان

اگر درونگرا هستید، بیشتر تمایل دارید که انرژی مورد نیاز خود برای گردش و تماشا مکان های نو را در اتاق هتل خود به دست بیاورید. در حالی که اتاق بعضی از هتل ها در گوانتانامو مثل اتاق بازپرسی و بعضی دیگر مثل اتاق ملکه الیزابت هستند. نوعی سومی هم وجود دارد که ممکن است برای شما بسیار مجذوب کننده باشد.

این اتاق ها به طور شگفت انگیزی از نظر ظاهر و دکوراسیون، منحصر به فرد هستند. در اینجا ده مورد از اتاق هتل ها را می بینید که فاصله زیادی با دیگر هتل ها در سراسر دنیا دارند.

کلبه یخی Kakslauttanen، فنلاند

هتل Kakslauttanen در منطقه لاپلند کشور فنلاند قرار گرفته است که سردترین منطقه در شمال این کشور محسوب می شود. جنگل های مخروطی و زمین ها پوشیده از برف، به این مکان کمک کرده به یکی از جاذبه های گردشگری کشور فنلاند تبدیل شود. بسکمک از مشاغل محلی در این مکان از مضامین کریسمس و سال نوی میلادی استفاده می کنند، اما یکی از اصلی ترین جاذبه های این مکان خانه های اسکیمویی شیشه ای، موسوم به ایگلو است که در بین درختان مخروطی به شکل ردیفی قرار گرفته اند.

این ایگلوها، تک اتاق هایی به شکل گنبد هستند و تماما از شیشه ساخته شده اند که آن را به یکی از دنج ترین مکان های روی زمین تبدیل می کند. از داخل این اتاق ها می توان آسمان را تماشا کرد و از شفق های شگفت انگیز قطبی لذت برد.

خانه زرافه، کنیا

خانه زرافه در نایروبی در کنیا واقع شده است که از آن به نام پناهگاهی برای حیات وحش آفریقا استفاده می شود. این ساختمان که به دوره استعمار مربوط می شود، عمارتی چند طبقه و کاملا مغایر با جنگل و دشت های اطراف آن است این مکان اکنون به نام یک برنامه برای تولید مثل و بازپروری جمعیت زرافه های در معرض خطر و همینطور به نام هتلی عمل می کند که مهمانان می توانند آزادانه این موجودات غول پیکر را از نزدیک ببینند.

زرافه ها به طور منظم در اطراف هتل و حتی در داخل هتل حضور دارند. مثل هر حیوان دیگری، آن ها به جایی که غذا است می فرایند و این هتل به خوبی از آن ها پذیرایی می کند. پنجره ها در اطراف قسمت بیرونی ساختمان قرار دارند تا به زرافه ها اجازه دهند سر خود را برای خوراکی ها به داخل هتل ببرند.

اتاق فضایی، سرزمین فانتزی، کانادا

هتل سرزمین فانتزی در وست ادمونتون مال، در کانادا قرار گرفته است. وست ادمونتون مال، بزرگترین مرکز خرید آمریکای شمالی است و جاذبه های بسکمک مثل دومین پارک آبی سرپوشیده بزرگ دنیا و هتل سرزمین فانتزی در آن قرار گرفته است. این هتل اتاق هایی با مضامین مختلف از جمله، روم باستان، وسترن و دزدان دریایی دارد، اما شاید جالب ترین آن ها اتاق فضایی باشد.

این اتاق فضایی با توجه به فضای داخلی یک سفینه فضایی علمی تخیلی، با رنگ آمیزی های کیهانی، پورتال فضایی و نور های LED نئون ساخته شده است. جالبترین ویژگی تخت خواب های این اتاق شباهت آن ها به یک سفینه مسافربری فضایی است.

مهمانسرای داگ بارک، ایالات متحده

این مهمانسرا که معماری عجیبی دارد، در ایداهو قرار گرفته. طراحی و معماری این ساختمان شبیه به یک سگ است و در داخل آن دو اتاق برای اجاره قرار گرفته است. البته این اتاق ها از ماه ها و حتی سال ها قبل رزرو شده اند. هر دو اتاق این مهمانسرا مملو از یادگاری های مرتبط با سگ است. از جمله انبوهی از کنده کاری های چوبی که از طریق یکی از صاحبان مسافرخانه به نام دنیس سالیوان ساخته شده است. همچنین می توان طرح هایی از سگ ها روی بالش، تابلو ها، قفسه، فرش و موارد دیگر دید.

اتاق هواپیمایی، کاستاریکا

این هتل در کاستاریکا، یکی از چندین هتل های مشهور این کشور است که در مرز پارک ملی مانوئل آنتونیو قرار گرفته است. این پارک از نظر زمین شناسی و زیست شناختی کوچک، اما زیبا و متنوع است و از این جهت یک مکان محبوب برای طبیعت گرد ها است. این مکان با وجود یک ساحل در مجاورش یک معدن طلای گردشگری محسوب می شود.

یکی از اتاق های این هتل در یک هواپیمای بازسازی شده واقعی بوئینگ 727 واقع شده است. این هواپیما بر روی بلندی قرار گرفته و به گردشگران امکان تماشای چشم انداز ها زیبای اطراف را می دهد. فضای داخلی این هواپیمای فلزی، دو اتاق خواب چوبی را در خود جای داده و دیوار ها، سقف، کف و مبلمان آن هم کاملا از چوب تیره ساخته شده اند.

مهمانسرای اوتر، در سوئد

این مهمانسرا در دریاچه ملارن سوئد قرار گرفته و در مجموع دو اتاق خواب دارد. یکی از آن ها در میان دریاچه و اتاق دیگر در زیر آب ها قرار گرفته است که می توان از آنجا با پنجره ای که تعبیه شده، موجودات داخل آب را دید. همانطور که گفته شد این مکان در وسط دریاچه قرار گرفته و به همین دلیل فقط با قایق قابل دسترسی است.

در اتاق اولی که روی سطح آب قرار گرفته است یک در مخفی زمینی ایجاد شده و با استفاده از نردبان می توان به اتاق پایینی رفت. می توانیم بگوییم این هتل از ساده ترین مکان های این لیست و البته یکی از عجیب ترین هاست.

هتل درختی در سوئد

هتل درختی در لاپلند سوئد واقع شده و یک هتل غیر سنتی است که از هفت خانه درختی مستقل ساخته شده. خانه های درختی، همگی اقامتگاه های تک اتاقی هستند که در اطراف درختان سوزنی برگ های قدیمی ساخته شده اند. نسبت به مقدار درختان، این خانه ها چهار الی شش متر از زمین ارتفاع دارند.

هر هفت خانه از طریق یک معمار اسکاندیناوی طراحی شده است. بعضی از این خانه ها نسبتا طبیعی و دارای نمای بیرونی هستند. بعضی از آن ها هم به هیچ وجه طبیعی نیستند و به شکل سفیه های فضایی ساخته شده است.

هتل نول استرن، سوئیس

نول استرن به این دلیل مشهور است که زمانی پناهگاه فرو ریزش های رادیواکتیو بوده و اکنون به یک هتل تبدیل شده است. این مکان به نام اولین هتل صفر ستاره دنیا هم معروف است و شاید منحصر به فردترین مورد در این لیست باشد. هتل نول استرن هفت اتاق دارد که هیچ کدام دیوار یا سقف ندارند و به همین دلیل ممکن است از نظر شما وجود چنین هتلی، بزرگترین کلاهبرداری دنیا نام بگیرد.

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1074

به "اتاق های مجذوب کننده و خیره کننده برخی هتل ها در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق های مجذوب کننده و خیره کننده برخی هتل ها در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید