گلکسی A23 احتمالا به زودی عرضه می گردد؛ صفحه پشتیبانی راه اندازی شد

به گزارش طرفداران رونالدو، این طور که به نظر می رسد قرار است به زودی شاهد رونمایی و عرضه گوشی میان رده گلکسی A23 باشیم چرا که به تازگی صفحه پشتیبانی آن راه اندازی شده است.

گلکسی A23 احتمالا به زودی عرضه می گردد؛ صفحه پشتیبانی راه اندازی شد

گلکسی A23 یکی از میان رده ها یا بهتر است بگوییم گوشی های مالی نو سامسونگ به شمار میرود که قرار است سال جاری راهی بازار گردد. از ماه نوامبر سال گذشته هم خبرهای زیادی را در رابطه با این محصول شنیده ایم اما گویا بالاخره قرار است این محصول رونمایی و عرضه گردد چرا که سامسونگ صفحه پشتیبانی آن را در وب سایت شعبه روسیه خود راه اندازی نموده و خود گوشی هم پیروز به دریافت گواهی بلوتوث SIG شده است.

معمولا گوشی هایی که به این مرحله می رسند، خیلی زود رونمایی می شوند و به نظر نمی رسد گلکسی A23 هم از قاعده مستثنی باشد. این گوشی با شماره مدل SM-A235F/DSN شناخته می گردد که دو حرف DS در آن نشان دهنده پشتیبانی آن از دو سیم کارت است. اگرچه زا سال گذشته تا به امروز خبرهای متعددی در رابطه با این گوشی منتشر شده اما در هیچ یک از این وب سایت ها شاهد انتشار جدول مشخصات فنی گلکسی A23 نبودیم تا رسما از این بابت آگاه شویم. بنابراین باید به همان خبرها و شایعات اخیر بسنده کنیم.

برای مثال طبق تصویری که در گیک بنچ شاهد بودیم، گلکسی A23 حداقل در یکی از مدل های خود قرار است از اندروید 12 به عنوان سیستم عامل پیش فرض، 4 گیگابایت حافظه رم و تراشه اسنپدراگون 680 به عنوان قلب تپنده بهره ببرد. در رابطه با سیستم عامل هم باید بگوییم این گوشی از آن جایی که در دسته میان رده های قدرتمند شرکت کره ای قرار نمی گیرد، واجد شرایط برای دریافت آپدیت نرم افزاری به مدت سه سال نیست و فقط به مدت دو سال، آپدیت اندروید و سه سال هم آپدیت امنیتی دریافت می نماید که باز هم به نسبت گوشی های دیگر از شرکت های رقیب خوب است.

علاوه بر این ها، نمایشگر این گوشی 6.4 اینچی از نوع LCD خواهد بود که روی بالاترین بخش مرکزی آن، یک حفره به شکل V قرار گرفته است که محل تعبیه دوربین سلفی است. به احتمال بسیار فراوان این نمایشگر از وضوح تصویر +FHD برخوردار خواهد بود و نه +HD که در گوشی های بسیار مقرون به صرفه قیمت سامسونگ شاهد هستیم. دوربین اصلی گلکسی A23 هم طبق خبرهای منتشر شده، سنسوری به بزرگی 50 مگاپیکسل خواهد داشت که از لحاظ عملکرد، اندکی از دوربین های 48 مگاپیکسلی نسل گذشته بهتر است.

مدل 5G گلکسی A23 اما اندکی مشخصات فنی و قابلیت های بیشتری دارد. برای مثال نمایشگر آن 6.55 اینچی است و قلب تپنده آن هم تراشه مدیاتک Dimensity 700 است. تراشه ای با دو هسته از نوع Cortex-A76 و 6 هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس 2.2 و 2 گیگاهرتز. این در حالی است که قلب تپنده مدل 4G یعنی اسنپدراگون 680 از چهار هسته از نوع Cortex-A73 و 4 هسته از نوع Cortex-A53 با فرکانس 2.4 و 1.8 گیگاهرتز بهره می برد.

دوربین اصلی مدل 5G اما از همان سنسور 50 مگاپیکسلی بهره می برد که در کنار سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی، ماکرو و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی، عهده دار وظایف عکاسی و فیلم برداری گوشی خواهند بود. ضخامت گوشی با و بدون در نظر گرفتن ماژول دوربین به ترتیب 10.3 و 8.5 میلی متر است که اندکی زیاد به نظر می رسد. سنسور اثرانگشت هم روی فریم کناری قرار دار و در واقع بهتر است بگوییم با کلید پاور ادغام شده است. خوشبختانه پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری هدفون در این محصول دیده می گردد که این روزها نکته مثبتی به شمار میرود.

هنوز از این بابت که سامسونگ چه زمانی از گلکسی A23 و مدل 5G آن رونمایی می نماید اطلاعی نداریم اما این اتفاق باید خیلی زود، نهایتا تا اواسط ماه بعدی میلادی رخ دهد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1360

به "گلکسی A23 احتمالا به زودی عرضه می گردد؛ صفحه پشتیبانی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A23 احتمالا به زودی عرضه می گردد؛ صفحه پشتیبانی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید