چگونه گلکسی S21 فن ادیشن می تواند جانشین گلکسی نوت 20 باشد؟

به گزارش طرفداران رونالدو، سامسونگ به زودی از گوشی های تاشوی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی خواهد نمود. با این حال، به نظر می رسد قرار است یکی دیگر از گوشی های جدید سامسونگ، محبوب هواداران سری گلکسی نوت گردد. طبق اعلام یکی از افشاگران مشهور، سامسونگ گوشی گلکسی S21 فن ادیشن را به عنوان جانشین گلکسی نوت 20 راهی بازار خواهد نمود و این گوشی نسل جدید گلکسی S20 FE نخواهد بود.

چگونه گلکسی S21 فن ادیشن می تواند جانشین گلکسی نوت 20 باشد؟

اگرچه سامسونگ طی سال های گذشته گوشی های سری گلکسی S و گلکسی نوت را به دست کاربران می رساند، اما ماه ها قبل اعلام شد که کاربران سال جاری شاهد معرفی نسل جدید سری گلکسی نوت نخواهند بود. حالا اگر گفته این افشاگر صحت داشته باشد، گلکسی S21 فن ادیشن در سال 2021 جای خالی سری نوت را پر می نماید. در ادامه می توانید تصویر منتشر شده از جانب این افشاگر را مشاهده کنید.

اگر گلکسی S21 FE واقعا جانشین نوت 20 است، این موضوع چه معنایی برای طراحی و ویژگی های این گوشی دارد؟ بر اساس تصاویر رندر فاش شده از S21 FE، طراحی این گوشی یادآوری سری S21 است. اگر واقعا سامسونگ می خواهد این گوشی را به عنوان جانشین نوت 20 به دست کاربران برساند، انتظار داریم که از قلم استایلوس پشتیبانی کند و حداقل از نظر ظاهری شباهت هایی با سری نوت داشته باشد. اما حداقل با توجه به اطلاعات فعلی، نشانه ای در این رابطه دیده نمی گردد.

البته با توجه به اینکه فقط سال جاری شاهد عرضه گوشی های گلکسی نوت نیستیم، گلکسی S21 FE فقط قرار است به طور موقت جای خالی این سری را پر کند. ضمناً باید خاطرنشان کنیم هنوز نام S21 FE برای این گوشی تأیید نشده است. اگرچه این نام به طور اشتباهی برای ساعاتی در سایت سامسونگ نهاده شد، ولی شاید سامسونگ نام آن را پیش از رونمایی تغییر دهد. از طرف دیگر، این احتمال وجود دارد که گوشی موردنظر به عنوان مدل فن ادیشن برای سری نوت راهی بازار گردد.

در هر صورت باید ببینیم شرکت سامسونگ برای این گوشی چه رویکردی را اتخاذ می نماید. طبق شایعه های مطرح شده، این گوشی در تاریخ 19 آگوست (28 مرداد) رسما معرفی می گردد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 989

به "چگونه گلکسی S21 فن ادیشن می تواند جانشین گلکسی نوت 20 باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه گلکسی S21 فن ادیشن می تواند جانشین گلکسی نوت 20 باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید