پراندلی: گزینه جانشینی دی بوئر نیستم

به گزارش طرفداران رونالدو، سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا شایعه احتمال روی کار آمدنش به عنوان سرمربی جدید نراتزوری را تکذیب کرد.

پراندلی: گزینه جانشینی دی بوئر نیستم

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی تأکید کرد که به هیچ عنوان با دو باشگاه اینتر و میلان برای قبول راهنمایی این دو تیم وارد مذاکره نشده است.

سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا از زمان ترک گالاتاسرای بیکار بوده است و با توجه به مشکلاتی که دو تیم شهر میلان در ابتدای فصل جدید داشته اند، شایعاتی شکل گرفته مبنی بر اینکه او راهنمایی یکی از آنها را برعهده خواهد گرفت.

پراندلی اما در گفت و گو با شبکه اسکای این موضوع را تکذیب کرد. وی گفت: این خبر مطلقاً صحت ندارد. باشگاه های شهر میلان دو مربی بزرگ دارند و آنها در تیم هایی کار می نمایند که در حال احیا شدن هستند.

پراندلی اضافه کرد: من فکر می کنم که دو باشگاه شهر میلان از نظر آینده ای که در رقابت های اروپایی خواهند داشت، جالب ترین شرایط را در ایتالیا دارند، چون پتانسیل شان بسیار زیاد است.

در حالی که اینتر در سه بازی خود در این فصل سری A یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست داشته است، میلانی ها در همین مدت دو بار شکست خورده اند و تنها یک برد داشته اند. اینتر اکنون در جدول رده بندی رقابت ها یازدهم است و چهار پله بالاتر از همشهری قرمزومشکی پوش خود واقع شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 73

به "پراندلی: گزینه جانشینی دی بوئر نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: گزینه جانشینی دی بوئر نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید