نوری: خط دفاعی استقلال در بازی با الدحیل پراشتباه بود، از این تیم با تمام وجود حمایت می کنیم

به گزارش طرفداران رونالدو، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال دلیل شکست آبی پوشان در ملاقات با الدحیل قطر را عدم تمرکز در خط دفاعی این تیم دانست.

نوری: خط دفاعی استقلال در بازی با الدحیل پراشتباه بود، از این تیم با تمام وجود حمایت می کنیم

محمد نوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست 4 بر 3 تیم فوتبال استقلال مقابل الدحیل قطر در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازیکنان استقلال نسبت به دو بازی گذشته خسته بودند و غرور باعث شد که به مانند دو ملاقات قبلی بازی ننمایند. خط دفاعی استقلال پراشتباه ظاهر شد و مدافعان نتوانستند وظایف شان را به خوبی اجرا نمایند. هافبک ها نیز به غیر از فرشید اسماعیلی در حد نام شان نبودند. خط حمله استقلال اما، مثل همواره خوب بود.

وی با بیان اینکه این شکست چیزی از شایستگی های استقلال کم نخواهد نمود، گفت: استقلال سه بازیکن دارد که در صدر جدول گلزنان مسابقات ایستاده اند. استقلال به غیر از اشتباهات فردی، در ملاقات با الدحیل شجاعانه عمل کرد. تیمِ مجیدی این فرصت را دارد که با رفع کردن ضعف های خط دفاعی اش در بازی برگشت شکست چهارشنبه شب را جبران کند. تک تک نفرات خط دفاعی استقلال بهترین هستند، اما فکر کنم در بازی با الدحیل تمرکز کافی را نداشتند که همین مسئله باعث شد مهاجم تیم قطری سه گل بزند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال همچنین گفت: از این استقلال با جان و دل حمایت می کنیم، چون فوتبالی زیبا و عالی را به نمایش می گذارد. فوتبال برد و باخت دارد و قرار نیست یک تیم در همه بازی هایش برنده باشد. از کادر فنی و بازیکنان استقلال حمایت می کنیم و مطمئنیم این تیم در بازی برگشت منسجم تر بازی خواهد نمود. فراموش نکنیم داور یک ضربه پنالتی برای استقلال نگرفت و اگر می گرفت جریان بازی تغییر می کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 941

به "نوری: خط دفاعی استقلال در بازی با الدحیل پراشتباه بود، از این تیم با تمام وجود حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: خط دفاعی استقلال در بازی با الدحیل پراشتباه بود، از این تیم با تمام وجود حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید