مثل یک آرایشگر سایه بزنید

به گزارش طرفداران رونالدو، همه خانم ها دوست دارند مانند یک آرایشگر آرایش نمایند مخصوصا سایه زدن که کار نسبتا سختی است بنابراین همراه ما باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه مانند یک آرایشگر سایه بزنید.

مثل یک آرایشگر سایه بزنید

https://deltapayamvideo.arvanvod.ir/wrDmywX2GZ/wA1eqAe6XO/h-360-800k.mp4

سایه زدن به روش آرایشگرها

چشم اولین نقطه در صورت است که توجه همه را به سمت خود جلب می نماید؛ بنابراین خانم ها باید همواره تمرکز خود را بر روی آرایش چشم هایشان بگذارند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

مراحل سایه زدن

در ابتدا آغاز به زدن کانسیلر پشت پلک خود کنید تا کاملاً یک دست گردد. سپس از یک سایه نود بهره ببرید و بالای پلکتان بزنید. (سایه ای کم رنگ) این سایه را کاملاً محو کنید.

در این مرحله باید از یک سایه اکلیلی بهره ببرید و روی پلکتان بزنید. برای زدن این سایه اکلیلی می توانید از انگشت دستتان بهره ببرید. حالا نوبت به خط چشم می رسد. خط چشم را با چندبار تمرین می توانید یاد بگیرید.

بعد از خط چشم با یک مداد مشکی داخل پلک پایینی را سیاه کنید و با یک سایه تیره پلک پایین را سایه بزنید. برای یادگرفتن ادامه این سایه زیبا به ویدئو بالا مراجعه کنید. اگر به موهای خود اهمیت می دهید به مطلب این ماسک ها برای مو فوق العاده هستند + ویدیو مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب لب های خود را با چند ماده طبیعی خوش فرم کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1514

به "مثل یک آرایشگر سایه بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مثل یک آرایشگر سایه بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید