صبار راد از کجا به ابتذال رسید !

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران:صبا راد بلاگر اینستاگرام که حدود 750 هزار فالوور دارد برای تبلیغ و کسب عایدی از اینستا تقریباً هر کاری می نماید.

صبار راد از کجا به ابتذال رسید !

صبا راد جزو افرادی است که زندگی واقعی اش با آنچه مردم در قاب تصویر از او به یاد دارند کاملا فرق دارد. آنچه از صبا راد در فکر ها است یک مجری اتو کشیده و با مانتو بلند و اغلب مقنعه رنگی است که هر روز عصر با برنامه به خانه برمی گردیم مهمان خانه های مردم بود. اما در این یک سال و اندی که صبا راد از تلویزیون خداحافظی کرد و بلاگر اینستاگرام شد همه چیز انگار تغییر کرد و صبا راد بلاگر با صبا راد صداوسیما زمین تا آسمان فرق دارد.

صبا خانوم راد این روزها سخت درگیر اینستاگرام است و سعی می نماید به هر طریقی که شده فالوور بدست آورد حالا شده به وسیله عشوه ناز و ادا یا فیلم بازی کردن سناریوسازی و حتی انتشار عکس های خصوصی. البته هدف صبا خانوم از این کارها معین است چرا که او سخت در پی تبلیغ کردن است و هر چیزی را هم که پول برایش بدهند تبلیغ می نماید. حالا می خواد لوازم آرایشی و بهداشتی باشد یا پارچه مبل و حتی وکیل حقوقی و موسسات کاریابی و مهاجرت. البته خانم راد برای این تبلیغ ها و استوری ها پول خوبی هم می گیرد و برای هر استوری بین 3.5 تا 7 میلیون پول می گیرد.

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1287

به "صبار راد از کجا به ابتذال رسید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبار راد از کجا به ابتذال رسید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید