شیائومی گوشی با شارژ سریع 200 واتی می سازد

به گزارش طرفداران رونالدو، طبق گزارش هایی که یکی از معروف ترین افشاگران چینی یعنی DigitalChatStation منتشر کرده، به نظر می رسد شیائومی مشغول ساخت گوشی هوشمندی است که از شارژر 200 واتی پشتیبانی می کند.

شیائومی گوشی با شارژ سریع 200 واتی می سازد

شیائومی در حال حاضر یکی از شرکت های پیشرو در زمینه شارژرهای سریع است و در حال حاضر یک گوشی یعنی می 10 اولترا را در سبد محصولات خود دارد که از شارژر سریع 120 واتی بهره می برد. شارژری که قادر است گوشی را در کمتر از نیم ساعت به طور کامل شارژ کند. البته نگرانی هایی در رابطه با تولید گرمای بیش از حد گوشی حین شارژ با شارژر 120 واتی وجود دارد که بیراه هم نیست. اما در رابطه با کاهش طول عمر باتری، شیائومی تضمین داده که بعد از 800 چرخه شارژ، همچنان 90 درصد از سلامت باتری باقی خواهد ماند که باید تا زمانی که کاربر از گوشی استفاده می کند کافی باشد.

اما به نظر می رسد این میزان از سرعت نتوانسته شیائومی را قانع کند. چرا که شرکت قصد دارد محصول جدیدی را با شارژر 200 واتی رونمایی کند. این گوشی احتمالا در نیمه دوم سال جاری میلادی راهی بازار می شود که به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از قابلیت هایی نظیر شارژ بی سیم و فناوری شارژ معکوس هم پشتیبانی می کند. این خبر را افشاگر معروف چینی یعنی DigitalChatStation در ویبو منتشر کرد که منبع موثقی هم به حساب می آید.

همان طور که گفته شد، در این گزارش آمده که نیمه دوم سال جاری، تاریخی خواهد بود که شیائومی برای رونمایی و عرضه محصول خود در نظر دارد. اما با در نظر دریافت معینات فنی، به نظر می رسد این محصول باید همان شیائومی می 11 اولترا باشد. البته شایعه ها حاکی از آن است که می 11 اولترا کمی زودتر رونمایی می شود. هرچند این احتمال هم وجود دارد که برنامه های شرکت تغییر کرده و گوشی یاد شده در واقع همان می 11 اولترا باشد که قرار است کمی دیرتر راهی بازار شود.

این طور که به نظر می رسد، شیائومی باز هم قصد دارد رکورد سریع ترین شارژر سیمی را به اسم خود ثبت کند. چون سال گذشته این رکورد توسط می 10 اولترا و با شارژر 120 واتی آن شکسته شد. تعجبی نداشت شیائومی جانشین این محصول را با شارژری سریع تر رونمایی کند اما 200 وات عددی نبود که انتظار داشته باشیم.

در حال حاضر این تنها اطلاعاتی است که از این محصول در اختیار داریم و باید منتظر بمانیم تا خبرهای بیشتری در رابطه با معینات فنی، تاریخ دقیق رونمایی و عرضه و قیمت پرچم دار بعدی شیائومی منتشر شود. همچنین این موضوع هم فعلا معین نیست که چه نامی برای این محصول در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 849

به "شیائومی گوشی با شارژ سریع 200 واتی می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی گوشی با شارژ سریع 200 واتی می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید