سن آنتونیو پرونده دالاس را بست، صعود بروکلین به نیمه نهایی

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگاران، در یکی از این دیدارها تیم سن آنتونیو اسپرز در هفتمین جدال رو در رو مقابل دالاس ماوریکس پیروزی 119 بر 96 را رقم زد تا پرونده این تیم را ببندد و به مرحله نیمه نهایی کنفرانس غرب راه یابد. در این بازی که در حضور 18 هزار و 581 نفر در سالن ای تی اند تی سنتر برگزار گردید تونی پارکر و مانو جینوبیلی ستاره های فرانسوی و آرژانتینی اسپرز با کسب 32 و 20 امتیاز نقش مهمی را در کسب این برد ایفا کردند.

سن آنتونیو پرونده دالاس را بست، صعود بروکلین به نیمه نهایی

در طرف دیگر کوشش درک نوویتزکی آلمانی هم ثمری نداشت و او با 22 امتیازی که کسب کرد نتوانست مانع شکست تیمش گردد. سن آنتونیو در مرحله نیمه نهایی به مصاف پورتلند بلیزرز می رود.

ناراحتی درک نوویتزکی در سرانجام ملاقات برابر سن آنتونیو اسپرز

در دیگر بازی امروز تیم تورنتو رپتروز در سالن ایر کانادا سنتر و در حضور 20 هزار و 457 تماشاگر به مصاف بروکلین نتس رفت که در سرانجام جدالی نفسگیر نتیجه را 104 بر 103 واگذار کرد تا از صعود به مرحله بعد باز بماند. کانادایی ها خود را برای جشن بزرگی در شهر تورنتو آماده نموده بودند و در تمامی خیابان های اصلی شهر تورنتو نیز ابن بازی توسط نمایشگرهای تلویزیونی مستقیما پخش شد و استقبال بی نظیری از آن به عمل آمد اما درخشش جو جانسون در ترکیب جشن آنها را خراب کرد.

بروکلین با این برد در مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق به مصاف میامی هیت می رود.

طرفداران تیم رپتورز در خیابان های شهر تورنتو اینگونه بازی برابر بروکلین را با هیجان تماشا کردند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 184

به "سن آنتونیو پرونده دالاس را بست، صعود بروکلین به نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سن آنتونیو پرونده دالاس را بست، صعود بروکلین به نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید