رکوردهای به جای مانده از قاره سبز

به گزارش طرفداران رونالدو، در حالی که رقابت در لیگ جزیره و سری A ایتالیا بسیار نزدیک دنبال می گردد، اوضاع این فصل لالیگا بسیار متفاوت است.

رکوردهای به جای مانده از قاره سبز

به گزارش خبرنگاران ، روزنامه خبرنگاران امروز در گزارشی نوشت: اتلتیکو مادرید با یک بازی کمتر از تیم دوم، فاصله ای 10 امتیازی با آن دارد و بسیاری تیم سیمئونه را قهرمان این فصل لالیگا می دانند. در کنار این مورد، نگاهی کوتاه به آمارهای به جا مانده از این هفته فوتبال اروپا انداخته ایم:

*توماس توخل در دومین بازی به عنوان مربی چلسی، توانست برنلی را 2 بر صفر شکست دهد. با این حساب، او تنها مربی تاریخ چلسی است که در دو بازی ابتدایی اش در این تیم گلی دریافت ننموده است.

*تاتنهام در خانه برایتون یک بر صفر باخت تا یک رکورد منفی برای مورینیو ثبت گردد. این برای اولین بار است که مورینیو در سه بازی متوالی در خانه برایتون، شاهد شکست تیمش بوده است.

*لیورپول توانست با شکست وستهم یک رکورد جالب مقابل تیم های لندنی ثبت کند. شاگردان کلوپ حالا این فصل در تمام چهار بازی خود مقابل تیم های لندنی در خانه آنها، پیروز از میدان خارج شده اند.

*پیروزی یک بر صفر منچسترسیتی مقابل شفیلد یونایتد در واقع هشتمین پیروزی متوالی شاگردان پپ در این فصل از لیگ برتر بود. سیتیزن ها در این هشت بازی فقط یک گل خورده اند.

*پاتریک بامفورد در این فصل عملکردی فوق العاده در ترکیب لیدزیونایتد داشته است. او در 20 بازی این فصل لیگ جزیره، در به ثمر رسیدن 15 گل تاثیر مستقیم داشته است (11 گل و چهار پاس گل).

*اتلتیکو مادرید بعد از گذشت 19هفته از لالیگا، 50 امتیاز کسب نموده و در رده نخست است. تا پیش از این هفت تیم در تاریخ لالیگا بعد از 19 بازی به این تعداد امتیاز رسیده بود که از آنها شش تیم در سرانجام فصل قهرمان لالیگا شد. تنها استثنا مربوط به فصل 14-2013 بود که بارسا قهرمان نشد و همین اتلتیکو جام را بالای سر برد.

*روملو لوکاکو با دو گلی که این هفته برای اینتر زد، تعداد گل هایش در دوران فوتبال را به عدد 250 رساند. او که 27 سال دارد، این تعداد گل را در چهار تیم اینتر، منچستر، اورتون و وست برومویچ زده است.

* گل اول بارسا به اتلتیکو بیلبائو که با ضربه آزاد زیبای مسی به دست آمد، در واقع گل ششصد و پنجاهم ستاره آرژانتینی در این تیم بود. او از این تعداد، 49 گل را از روی ضربه های آزاد به ثمر رسانده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 789

به "رکوردهای به جای مانده از قاره سبز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردهای به جای مانده از قاره سبز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید